nick schreef:Het klopt natuurlijk dat het heel erg van de persoon afhangt, naast de studie achtergrond. Dat maakt het belangrijk dat de selectie goed wordt aangepakt. Belangrijk is bijvoorbeeld hoeveel technische ervaringen mensen al hebben voorafgaand aan hun studie, zowel qua ervaringen als qua type karakter.
www.gong.nl
Beetje oude thread maar alla,
Het gaat hier om een vacature die al vrij lang open staat en ik regelmatig op diverse manieren zie terug komen.
Conclussie (we zijn immers door de wol geverfd) De vacature valt niet in te vullen omdat de aanvrager voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, Aka 16jarige scholier met 5 jaar ervaring, groot rijbewijs in bezit van MBA, en vliegbrevet en moet ook nog lekker kunnen koken, en uiteraard geen salaris eisen stellen.
Of anderzijds, de kandidaten rennen binnen een dag weer weg.
Uiteraard weten wij dat er op schiphol in het geheel geen behoefte is aan een systeembeheerder, maar dat men ook daar graag de database op voorhand van nieuwe namen voorziet, das altijd erg handig voor de toekomst.
Ik verzoek daarom steeds om detacheerders die mij emailen of bellen mijn gegevens uit hun database te verwijderen.
Nog nooit in mijn carierre heeft zo'n club iets voor mij kunnen betekeken, en er zijn zelfs maar heel weinig... echt heel weinig headhunters die ik serieus neem (neem om te beginnen je kandidaten serieus en zorg dat je snapt wat er in hun c.v. staat zodat je weet wie je voor je hebt.)
Als eens wat voor gong gedaan ? (je maakt er immers reclame voor)
Valt mij op dat ze aleen rondkijken in de randstad. alsof er in Groningen en Zeeland geen ICT studenten rondlopen.
Pascal's Blobfree HomepageEen dag geen NedLinux is een dag niet geleefd