Libusb (waarschijnlijk)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vi coactus
Berichten: 228
Lid geworden op: zo jan 19, 2020 12:02 pm

Libusb (waarschijnlijk)

Bericht door vi coactus »

Mijn nieuwe muis kun je onder windows programmeren. Leuk en aardig, maar liever niet.
Vreemde is dat de zijknoppen niet werken, komt niet via de standaard inputs binnen zo lijkt het.
Met usbmon heb ik er al data zichtbaar gemaakt. Moet het nog analyseren met bv wireshark. Ik zal later wel wat logs plaatsen.
Zou wel tof zijn als het gaat werken. Die zijknoppen zouden na programmeren gewoon normaal moeten werken lijkt mij.
Van hetzelfde merk maar dan een toetsenbord heeft iemand al wat gemaakt, dus heb wat gluurwerk.
Weet eerlijk gezegd ook niet wat er allemaal instelbaar is.
Het is sowieso even kijken: ding is zowel draadloos als met draad te gebruiken, alletwee hebben eigen PID.
Belangrijkste gaat gewoon via de standaarddriver en de DPI instelling heeft ook al inggeprogrammeerde waardes.
Gebruikersavatar
vi coactus
Berichten: 228
Lid geworden op: zo jan 19, 2020 12:02 pm

Re: Libusb (waarschijnlijk)

Bericht door vi coactus »

De zijknopjes heb ik via kde aan de praat gekregen. Niet via het menu dat je zou verwachten, maar soit.

Nu nog uitvinden wat en hoe ik de rest kan programmeren. BV de DPI presets en allicht de led die erop zit. Scrollwieltje kan vast niet. Zou die ook graag op variabele snelheid willen.
Plaats reactie