1

Onderwerp: zucht....

het einde van mijn stage zit er aan te komen.
Morgen is mijn laatste dag.
Dan zit mijn betaalde tijd met het prutsen met linux er op....
ik werk nu thuis dan ook met linux maar het zal denk ik wel een tijd rustig zijn vanaf mijn kant! sorry jongens ik ga er een tijdje tussen uit.
MAAR IK ZAL TERUG KOMEN!!!
zodra ik een beetje betere verbinding heb en weer tijd heb om actief te komen posten zien jullie me wel weer terug!
Bedankt voor alle handige tips en ik hoop dat jullie ook een beetje aan mij wat gehad hebben!!!

Ik leef in mijn eigen wereldje(daar ben ik de baas)

2

Re: zucht....

jammer...
Maar suc6 met het prutsen thuis...

En tot posts...

Elkan

Human knowledge belongs to the world!

3

Rest In Piece...

u bent de zwakste schakel, tot ziens

nee geintje, jammer joh, dat je er niet meer bent, maar ja als je bverbinding wat beter is, dan zullen we je weer graag begroeten

door klachten geen sig meer..

4

Tja moet mijn vriendin nog steeds overtuigen dat wij toch egt een kabel verbinding nodig hebben   [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ik leef in mijn eigen wereldje(daar ben ik de baas)

5

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Origineel geplaatst door dolf:
<STRONG>Tja moet mijn vriendin nog steeds overtuigen dat wij toch egt een kabel verbinding nodig hebben    [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Gewoon zeggen dat je dan de hele dag heel snel kunt chatten, geven ze meteen toe  [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

website: http://www.nedlinux.nl/~rene/
operating system: Debian GNU/Linux, Gentoo GNU/Linux
software: GNOME, Emacs, Bash, Mozilla, LaTeX

((lambda (x) (x x)) (lambda (x) (x x)))

6

enne vertel er dan gelijk bij dat je ook op internet schoenen en kleding kan kopen  [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

NIKS!!

7

wat dacht je van sieraden???

door klachten geen sig meer..

8

Vriendin de deur uit,
Kabel erin  [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Nu ja.... 't was maar een idee hoor.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

zeg maar dat ze dan ook spelletjes via internet kan spelen hartenjagen bridge etc
vinden ze leuk ;-)

de meest tegenstrijdige naam ooit:

Microsoft Works

het werkt helemaal niet! :-(

10

Nou dit wil je ook echt niet hoor !
Als mijn vriendje hier is mag ik ook niet meer aan de computer, want dan mot'ie chattuh
En als ik dan wil begint'ie te piepen
"Kom nou naar bed het is al laat"
Nee... je moet je computer voor jezelf hebben !

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

11

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Origineel geplaatst door dolf:
<STRONG>het einde van mijn stage zit er aan te komen.
Morgen is mijn laatste dag.
</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Waar liep je stage??? Ik zoek nog een afstudeerplaats, vandaar...
  [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Si hoc adfixum in obice legere potes, et liberaliter educatus et nimis propinquus ades
(If you can read this bumper sticker, you are both very well educated and much too close)

12

DOLF! kijk ff bij spellen. een van de topics daar heeft je naam.

groet,

zerby

groet,

zerby

13

http://www.nedlinux.nl/cgi-bin/ubb601/u … p;t=000044

Si hoc adfixum in obice legere potes, et liberaliter educatus et nimis propinquus ades
(If you can read this bumper sticker, you are both very well educated and much too close)

14

Zero het lijken wel noodkreten [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] maar uh zorg gewoon voor kabel of adsl  [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] kan je ons weer verblijden met je posts [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Niet gecertificeerd prutser.