Onderwerp: Naamverandering?

Ik vroeg mij af of het technisch mogelijk en/of makkelijk is om mijn naam te laten veranderen op dit forum. Naarmate ik wat ouder word, word ik mijn obscure aliassen een beetje zat en ik zou dus graag 'thomasvk' genoemd willen worden. Dus: is dit mogelijk en/of makkelijk? smile

2

Re: Naamverandering?

Aha: een belangrijke stap naar het volwassen worden is het leren kennen van de eigen identiteit: je hoeft je niet langer te verstoppen achter aliassen, schuilnamen, enz.  wink

Jan.

Enthousiast Pardus-gebruiker.

3

ik wilde eerst typen: daar heb ik eigenlijk ook wel interesse in

toen bedacht ik me dat je net zo makkelijk een nieuwe nick kunt registreren en in je sig zetten dat je eerst onder een andere nick poste (in mijn geval dus DCL_Redhead)

dat m'n postcount nu weer op nul staat boeit me echt geen ****

dat m'n postcount nu weer op nul staat boeit me echt geen ****

Mij ook niet maar mijn gebondenheid met de posts die ik tot nu toe heb gemaakt maakt me wel uit.

5

Niemand weet hoe ik echt heet...

-Roeland

Het grootste probleem vind ik de nul en de 'z'.  roll

Met een beetje geluk open de administrators weer een naamsveranderingsdag wink. Gebeurt zo af en toe.

Met een beetje geluk open de administrators weer een naamsveranderingsdag wink. Gebeurt zo af en toe.

yikes Verwerken ze dan alle naamsveranderingen in één keer, ofzoiets? En wanneer moge dat wel niet zijn? tongue Eens in het jaar, eens in het millenium? roll

Volstrekt willekeurig, 't wil wel eens gebeuren als er meerdere mensen om vragen wink. Je kunt Bart of Gerrit idd ook gewoon een PB sturen wink.

10

Niemand weet hoe ik echt heet...

-Roeland

lol, bij mij weten ook niet veel het, als ik mn echte naam eronder zet verdenken ze jouw van een undercover accountje tongue

Pianomuziek van doelman op:
www.youtube.com/user/doelman

Bedankt voor de tip, ik had geen idee wie admins waren dus ook niet wie ik eventueel een PB kon sturen. Ik zal een poging wagen.

12

Binnenkort dan maar weer 's een naamsveranderingsdagje invoeren...

Als iedereen hieronder even vermeldt wat de nieuwe naam moet worden en uiteraard zelf ook even uitzoekt of die naam niet toevallig al in gebruik is, wordt dat eind van de week uitgevoerd.

t0maz -> thomasvk

Nog meer liefhebbers?

13

Ja, ik wil mijn naam ook graag veranderen.

JustLinux -> PatrickB

Ubuntu 9.04 op mijn desktop sad
Slackware 13.0 op mijn Eee big_smile
Mac OS X 10.5.8 op mijn PowerMac G5 smile

14

Je moet ook een volwassen nick name uitkiezen wink

IF not THEN toch

Nog meer liefhebbers?

Ik

letinon > wgriffioen

Desktop: iMac 20" Mac OS X 10.7.1
Netbook: Asus EEE 900 Archlinux

16

hm, ja, nu we toch bezig zijn:

Sauron -> Rik

Gentoo @ Server
XP @ Flaptop
Gentoo @ Testbak

17

als jullie DCL_Redhead en erikv kunnen mergen zou dat mooi zijn, maar als het teveel werk is hoeft het niet

18

als jullie DCL_Redhead en erikv kunnen mergen zou dat mooi zijn, maar als het teveel werk is hoeft het niet

Samenvoegen is onmogelijk. Als je wil kan ik eind van de week erikv wegpleuren en dan DCL_Redhead hernoemen naar erikv.

19

Oke, inschrijftermijn gesloten. Volgende naamsveranderingsronde is volgend jaar weer.

t0maz -> thomasvk
JustLinux -> PatrickB
letinon > wgriffioen
erikv weggepleurd; DCL_Redhead -> erikv

Niet uitgevoerd wegens het al bestaan van de naam:
Sauron -> Rik

20

dankje

Zeer hartelijk bedankt! Ik kijk al uit naar volgend jaar!  roll

22

Oh, oh, zou ik dit jaar nog .....

Nee, hoor, geintjuh... tongue

Jan.

Enthousiast Pardus-gebruiker.

23

Ik ben ook over mijn puberale fase heen. Lytse Flap klinkt zo kinderlijk en is zo 2004. En iedereen die me aanspreekt op Lytse altijd, misselijk word ik er van.

Daarom wil ik voortaan Grutte Flap heten.  tongue

IF not THEN toch

24

Ik begin mijn nick te veranderen. Niet dat ik Lytse Flap lelijk vind, maar ik wil graag een naam die in het buitenland ook duidelijk.
Is bij deze het verzoek om mijn naam te wijzigen in Joris.

IF not THEN toch

25

In november ben je de eerste. Joris is trouwens al in gebruik (dat kan je hier checken).