26

Re: Naamverandering?

Dat is mijn oude account tongue Die ik niet meer kon bereiken omdat ik de daargebruikte e-mail adres niet meer kon gebruiken.
jospe7@xs4all.nl (of anders joris.s.........@xs4all.nl) is vast het e-mailadres en ICQ komt heel erg overeen met die van mij wink

*Plaatst al vast een cirkeltje rondom 1 november 2007.*

IF not THEN toch

27

Oké. Tegen die tijd gaat joris naar /dev/null en word jij joris. Er zullen nog wel talloze soortgelijke verzoeken komen.

28 Laatst bewerkt door Joris (13 Feb 2007 01:04:56)

smile

Gaarne met een hoofdletter.

IF not THEN toch

29

Overigens is het nu 1 januari.

Wanneer worden de namen aangepast?
*stuiter* excitment *stuiter*

IF not THEN toch

30

Lytse Flap schreef:

Overigens is het nu 1 januari.

Nog maar 10 maandjes dus icon_mrgreen

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

31

Zit momenteel midden in m'n verhuizing waardoor 't een en 't ander een beetje vertraging oploopt. Zodra ik thuis een werkende internetverbinding heb, gaan we weer naamsveranderen. Verzoeken kunnen hier worden ingediend.

ik snap dat het lastig in te schatten is, maar weet je ongeveer hoe lang het nog gaat duren voordat je z'on inet verbinding thuis hebt? smile

Desktop: Intel i7 2600 @ 3,4 Ghz, 16 GB RAM,  11 TB (SSD+RAID6) voor Gentoo en Fedora, 1 TB voor Windows 7 Home Premium 64 bit English (zelfbouw)
Server: Intel Xeon E5506, 24 GB RAM, 2x 256 GB Samsung 840 Pro (LVM Mirrored LV) voor Proxmox (zelfbouw)

33 Laatst bewerkt door alex (05 Jun 2008 12:50:47)

alex.naoumov >> alex alstjeblieft.
Als dat mogelijk is. En aub laten weten als dat is gebeurt ok?
Alvast bedankt!

btw, Gewoon Alex is al in gebruik, maar die heeft zich geregistreert in 2001 en maar 1 post gepost.

Desktop: Intel i7, 6GB DDR3, R9-270x [Ubuntu 14.10, Windows 8.1]
Laptop: Intel i5, 6GB DDR3, Geforce 540m [Ubuntu 14.10, Windows 8.1]
Tablet: Intel Atom 3735, 2GB DDR3 [Windows 8.1]

34

*schopje omhoog*
Ik ben wel benieuwd naar de status van de naamsveranderingen.
Gaat het nog door of is het afgeblazen?

IF not THEN toch

35

bart schreef:

In november ben je de eerste. Joris is trouwens al in gebruik (dat kan je hier checken).

Niet vervelend bedoeld, maar...

IF not THEN toch

36

Ik zie daar iemand staan die sinds Maart 2002 slechts een post heeft gedaan.
Je zou toch met recht kunnen stellen dat het hier om een van de minder aktieve leden gaan.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

37

Zie top van deze pagina. wink

IF not THEN toch

38

Oude "joris" (uid 131) hernoemd naar "joris2" (laatste bericht dateert nog van voordat in NY de twintowers in elkaar sodemieterde...)
Oude "Lytse Flap" (uid 1353) hernoemd naar "Joris" (met een hoofdletter)
Oude "alex" (uid 42) hernoemd naar "alex2" (cool uid btw wink)
Oude "alex.naoumov" (uid 4969) hernoemd naar "alex"

Pfoe... dat wordt wennen... ff opletten dat we niet een broekie denken uit te schelden wink

40

mja, joris heeft meer dan 3000 berichten, dat is dus geen broekie meer wink

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

41

Bedank bart! big_smile

IF not THEN toch

Joris: misschien is het een goed idee om ff in je sig te zetten dat je vroeger Lytse Flap heette. Dan kan iedereen langzaam aan wennen aan je nieuwe naam wink. En dat onderschrift kan je dan weer weghalen over een paar maanden smile

Desktop: Intel i7 2600 @ 3,4 Ghz, 16 GB RAM,  11 TB (SSD+RAID6) voor Gentoo en Fedora, 1 TB voor Windows 7 Home Premium 64 bit English (zelfbouw)
Server: Intel Xeon E5506, 24 GB RAM, 2x 256 GB Samsung 840 Pro (LVM Mirrored LV) voor Proxmox (zelfbouw)

43

Bedankt Bart!

Desktop: Intel i7, 6GB DDR3, R9-270x [Ubuntu 14.10, Windows 8.1]
Laptop: Intel i5, 6GB DDR3, Geforce 540m [Ubuntu 14.10, Windows 8.1]
Tablet: Intel Atom 3735, 2GB DDR3 [Windows 8.1]

44

komt er weer eens een naamveranderingsdag? zou graag mn naam willen aanpassen naar: marco.
er is al een Marco maar die heeft 1 bericht dat uit 2000 ofzo stamt, denk niet dat die nog terugkomt...

stel ik doe hier ooit een foute uitspraak en een eventuele toekomstige werkgever (of bedrijf waar ik een sollicitatie naar verstuurd heb) google't mij, dan hoeft hij/zij dat natuurlijk niet te zien...

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

45

Oude "marco***" (uid: 7826) hernoemd naar "marco" (sorry voor de anderhalf jaar vertraging... icon_redface )

46

lekker bart :-)

1+1=3

spam: admin@glgaming.com

47

marco schreef:

stel ik doe hier ooit een foute uitspraak en een eventuele toekomstige werkgever (of bedrijf waar ik een sollicitatie naar verstuurd heb) google't mij...

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

48

Ja eikel, dat snap ik.
Ik vraag hier een naamsverandering aan vanwege privacy.
Heel snel weg met die link dus imbeciel!

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

Slimmer was geweest om je oude account te laten verwijderen en een nieuw aan te maken met een neutrale naam.
1,5 jaar wachten als je privacy zo belangrijk is, is natuurlijk niet handig, net zo min als je e-mail met je volledige naam zichtbaar laten wink
Die link hoef je je volgens mij geen zorgen om te maken, ik heb niks "schokkends" kunnen zien.

50

Daar gaat het niet om, hij moet gewoon normaal doen.
Dat mn email zichtbaar is wist ik niet, daar ga ik ook iets aan doen.
Behalve hier een bericht plaatsen over de gebruikersnaam had ik ook al gemaild met Bart.
Na een tijdje had ik de moed opgegeven.
Ik wist niet dat een account compleet verwijderd kon worden.
In dat geval wil ik Bart ook vragen dit te doen.
Ik heb het wel gezien hier.