Re: Naamverandering?

Bij de meeste fora' s kan een account verwijderd worden, meestal komt er dan "gast" ipv de lid naam te staan.
In gequote berichten blijft je naam dan overigens wel zichtbaar.

52

Berichten kunnen ook verwijderd worden en in het verleden is wel op verzoek berichten uit het forum verwijderd omdat de auteur ervan (soms jaren later) vond dat dat zijn privacy kon schaden.

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

53

Dat lijkt me dan een prima oplossing....

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

54 Laatst bewerkt door QzZRBNMdJdsCmwx (04 Jan 2014 13:56:14)

Tsja, privacy op internet is een beetje een illusie wink. Iemand die enthousiast genoeg is zal vaak met redelijke zekerheid internetaccounts aan personen kunnen koppelen (bijvoorbeeld door schrijfstijl).

Het is vaak makkelijk om op internet iets feller te zijn, omdat de emotionele bandbreedte minder is, daarom: denk na voordat je post. Schrijf niets wat in het normale leven niet tegen iemand anders zou zeggen.

Dat meningen veranderen en kennisniveau groeit, begrijpt iedereen. Ik denk dat niemand een UNIX guru in 2013 het kwalijk zou nemen als hij/zij in 2003 heeft gevraagd hoe je een virtual host aan Apache toevoegt smile.

55

Zal best allemaal, neemt niet weg dat mn account de prullenbak in mag en dat nomko het recht niet heeft een Google-link naar mij te plaatsen terwijl ik net een naamverandering, zonder achternaam, heb aangevraagd. Ben ik niet van gediend, dat soort irritante geintjes!

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

56

En terecht, daarom is de link van nomko verwijderd.
Verder is hij gewaarschuwd: graag respectvol met elkaar omgaan en geintjes uithalen doe je maar ergens anders.

57

Ik snap je probleem wel marco, daarom heb ik in de 15 jaar dat ik op internet zit nog nooit m'n echte naam gebruikt voor sites, de enige site die je op mijn naam kan vinden is linked-in, dat vind ik wel OK

1+1=3

spam: admin@glgaming.com

58

Ja, dat soort dingen bedenk je altijd te laat he....
Ik weet dat er geen schokkende dingen over mij op het net staan, maar ik wil gewoon liever helemaal geen gegevens van mij op het net.

Zou mijn naam veranderd kunnen worden naar "41AiVEeNssOxdkME" aub? smile Bij voorbaat dank!

60

[...] hernoemd naar 41AiVEeNssOxdkME

We verwachten uiteraard wel dat je op de eerstvolgende meeting foutloos en zonder stotteren 7 keer achter elkaar je gebruikersnaam kan uitspreken smile

Ik ben eruit.... zou je mijn naam kunnen veranderen in peugeot2 alsjeblieft? Bij voorbaat dank!

62

Blijf nauw gewoon MrLeeJohn!
Als het dan toch anders moet dan beter "Koga Miyata".

Groet.

Slackware 64  14.2

63 Laatst bewerkt door QzZRBNMdJdsCmwx (21 Sep 2014 15:02:39)

Als we toch bezig zijn, graag naar: devrandom

Geen grap wink, ik ben hier zo lang geweest dat wat ik twaalf jaar geleden gepost heb waarschijnlijk niet meer heel er representatief is...

Mensen veranderen in het leven. Zou de gemiddelde internetter of Nedlinuxer daar geen rekening mee houden? Zo'n naamsverandering is wat mij betreft best een beetje verwarrend en niet veel mensen lezen denk ik de posts van een jaar of tien geleden... Niet dat ik er geen respect voor heb hoor.  smile

Als je voor een verdieping niet de diepte in moet, maar de hoogte, waarom heet het dan ....

65

ik verwacht niet dat mensen 12 jaar gaan teruglezen op dit forum smile

Verder ben ik ook niet meer de persoon die ik 40 jaar geleden was en wat ik toen zei en deed is ook niet echt representatief voor wat ik nu doe en denk smile
Maar ik zie geen reden om daarom mijn naam te veranderen...

66

Rinse schreef:

En terecht, daarom is de link van nomko verwijderd.
Verder is hij gewaarschuwd: graag respectvol met elkaar omgaan en geintjes uithalen doe je maar ergens anders.

welke link???

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

67

Zo lang is het al geleden dat je je dat niet meer kunt herinneren smile

68

Joris schreef:

Ik ben ook over mijn puberale fase heen. Lytse Flap klinkt zo kinderlijk en is zo 2004. En iedereen die me aanspreekt op Lytse altijd, misselijk word ik er van.

Daarom wil ik voortaan Grutte Flap heten.  tongue

Iedereen spreekt mij aan met Coole dan wel CoolePascal
Vind ik prima, want ik ben heel cool !

There's nothing as cool as calling yourselve cool
- Bart Simpson

Ben echter nog tevreden met mijn huidige nick.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

Idem ditto, devrandom wink.

70

sjongesjongesjongesjongesjonge en nog es 50000 keer sjongesjongesjonge..... wat een gezeik en gezeur om ineens je loginnaam te veranderen.....werkelijk. doe es volwassen!

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

Tja, ik moet toch zeggen dat ik het wel eens ben met nomko.
Een naamsverandering heeft zowiezo geen nut, je oude berichten staan dan gewoon met je nieuwe naam op het forum.
Slimme mensen maken een nieuw account aan wink

72

nomko schreef:

sjongesjongesjongesjongesjonge en nog es 50000 keer sjongesjongesjonge..... wat een gezeik en gezeur om ineens je loginnaam te veranderen.....werkelijk. doe es volwassen!

Ik begrijp de noodzaak ook niet.

Open Suse 13.2
KDE 4.14.9
Linux 3.16.7-24

Merci!

Vriendelijk edoch dringend verzoek mijn forumnaam te veranderen in 5Tgff##2699Jbv!!rrOn

Bij voorbaat dank!

Thanks!