1

Onderwerp: zomertijd

waarschijnlijk is dit al bekend, maar het forum draait nog op zomertijd...

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

2

Re: zomertijd

Het forum draait niet op tijd, de tijd zit in je profiel. kan je zelf dus aanpassen.

@bart, misschien weer even je scriptje draaien wat alle gebruikersprofielen goed zet?

1+1=3

spam: admin@glgaming.com

3

oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht.... dan ga ik dat zelf maar ff aanpassen big_smile ja, sorry....

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

4

@flash: fixed

5

Je bent een kanjer wink

openSUSE Tumbleweed KDE  HP desktop & op
Lenovo T440s
Jolla2 met sailfish
Raspberry Pi met Debian en openSUSE

Yes.... hulde!

7

hehehe, heeft mn domme vraag toch wat nuttigs opgeleverd big_smile

8

Het is helemaal geen domme vraag, want zelfs na het aanpassen van je profiel zat je nog tegen zomertijd aan te kijken als je uitgelogd was wink

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk

Wie gaat er nou uitloggen.... dat doe je toch niet smile

10

hmmm, eigenlijk geen idee, heb mn profiel aangepast en ben er van uit gegaan dat het goed was, dus heb eigenlijk niet echt opgelet...
en uitloggen doe ik niet zo vaak, tenzij ik een bezem door mn pc of n900 heen haal. big_smile

Mja, maar dan bezoek je Nedlinux weer, en nog voordat je naar een tijd gekeken hebt, zie je al weer dat je niet ingelogd bent en log je snel in en is het weer goed wink.

Desktop: Intel i7 2600 @ 3,4 Ghz, 16 GB RAM,  11 TB (SSD+RAID6) voor Gentoo en Fedora, 1 TB voor Windows 7 Home Premium 64 bit English (zelfbouw)
Server: Intel Xeon E5506, 24 GB RAM, 2x 256 GB Samsung 840 Pro (LVM Mirrored LV) voor Proxmox (zelfbouw)