Joris schreef:Tja, als we zo in detail gaan.
Dit forum heeft niet bij registratie gemeld dat je afstand doet van je auteursrechten.
Misschien sowieso een puntje van aandacht?
Nee, heb ik over nagedacht, maar ik vind dat eenieder gewoon eigenaar moet blijven van wat hij/zij geschreven heeft.
Dus in het geval van Maikel: hem staat hem vrij om zijn berichten te wissen.
En zoals eerder gesteld, het wissen van zijn account, danwel de naam wijzigen, dat ligt bij de administrators.
Verder is het jammer dat Maikel dit zo op de spits drijft, nu wordt er de schijn gewekt dat Nedlinux onder dwang dit moet doen, terwijl ik al heb aangegeven dat ik als moderator best wil meewerken en zelfs zijn gegevens uit citaten van anderen wil verwijderen voor hem.
En het is een bijna een klassiek voorbeeldje dat maikel kan eisen dat zijn werk wordt verwijderd.
Het is een zeldzaamheid, en ik vind niet dat we door dit soort uitzonderingen de teugels moeten aantrekken in een poging dit soort zaken onmogelijk te maken.
Het is niet het eerste verzoek zoals ik al aangaf, en voorgaande verzoeken zijn ook gewoon afgehandeld, incl het wissen van persoonlijke gegevens (oa adresgegevens) uit citaten door anderen waar de oorspronkelijke poster jaren later last had.
In de praktijk zal justitie dit niet oppakken.
klopt, dat wordt civiel, en als Maikel daar zijn geld aan wil spenderen moet hij dat vooral doen.
Ik zou zeggen, zonde geld, want zijn verzoek is niet geweigerd.
Dan een andere inbreng dat dit allemaal zwaar off-topic is. 
Ook waar, maar helaas kan op dit forum geen afsplitsing plaatsvinden van berichten naar een nieuw onderwerp.
Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!