Re: Het grote "laten we elkaar bashen" topic

Maar je bent ook niet helemaal onschuldig smile

27

Jullie zijn weer lekker bezig. Ik ga ondertussen even een pakje sigaretten halen, OK?

Just

Ubuntu 11.10 - op Gnome Shell

28 Laatst bewerkt door Bolle1961 (13 Jan 2012 14:17:40)

neem gelijk bier voor ons mee wink

Dat zag Pamela aan aankomen.... dus Bolle, ook een flesje malt whisky (flesje bronwater is niet nodig) wink

30 Laatst bewerkt door happy (14 Jan 2012 00:07:43)

@flash ,iemand die over kindermisbruik .ed begint te zeiken ,heeft bij mij afgedaan....slaat nergens op en dat proberen ze als een mening te verkopen t'is trash talk flash....dat jij je daar voor leent. gewoon weg "goedkoop" 

@Happy: "Zielige reactie", ik weet zeker dat de voorgaande reactie niet zo bedoeld was. als jij het zo wilt interpreteren is dat jouw eigen probleem..

"noh" das knap van je , en dan mij quoten als of ik het probleem ben /heb... ik begin toch zwaar te twijfelen aan iemands IQ

steek die maar in je reet 'Flash' kun je misschien nog verkopen dat ik jou probeer te misbruiken of je forum wil verkrachten.

happy is hier kaar....cya

@flash ,schrap mijn account hiero maar ,dan delete je misschien iets nuttigs... LUL

vriendelijk bedankt.

Archlinux (less = more)  icon_holy    + wmfs-git

31

PARDON?!

To understand the heart and mind of a person, look not at what he has already achieved, but at what he aspires to do.

Zowheej...

33

Aan de ene kan best vermakelijk dit topic, ook verhelderend. smile

34

femke98 schreef:

Nou vooruit, de laatste.
Weet je, ik gun jullie het allerbeste en spring maar een gat in de lucht. Haal de champagne flessen en strooi confetti.
Ik ben weg hier.

Ben benieuwd hoe lang ze het deze keer hier vol houdt om weg te blijven.... lol

35

MrLeeJohn schreef:

Zowheej...

Zo te horen is er iemand minder happy.
Leon doe mij om 4 uur maar een malt wiskey. smile smile

groet,

Thep

36 Laatst bewerkt door nomko (16 Jan 2012 08:27:09)

Femke,

Hoe vaak ben jij zelf niet gecorrigeerd op het Ubuntu forum??? Alleen om je veel te korte teentjes... Jij mag wel kritiek leveren maar zodra je hetzelfde terug krijgt, deugt niemand in jouw ogen. Je bent zo arrogant en egocentrisch geboren of je bent zo arrogant en egocentrisch gemaakt op dat Stalinistische leer geschoolde Ubuntu NL forum... Laat ik het maar op het laatste houden, omwille van die "goede oude tijd".

femke98 schreef:

Ik heb allang de meldknop gebruikt,

Precies zoals ik al zo vaak die meldknop op het Ubuntu forum heb gebruikt om dat gestook van Pjotr op dat forum tegen mij Femke! Maar daar is ook geen ene klote mee gedaan door die geweldige moderators op dat forum. Meerdere keren gevraagd om feedback, even zoveel keren nooit reactie terug! En wat is het resultaat?? Dat ik dan uiteindelijk een ban aan me broek heb terwijl die onruststoker van een Pjotr door het gehele Ubuntu forum moderatoren team de hand boven het hoofd gehouden wordt en rustig verder mag gaan met zijn gestook en ruziemakerij!!!

femke98 schreef:

Wanneer men een beschuldigende vinger wilt uitsteken naar iemand, steek er dan eerst 3 naar jezelf uit.
Pas als je dat kunt en je eigen fouten kunt zien, dan mag je iemand beschuldigen.

Kan je dat zelf ook???

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

37 Laatst bewerkt door nomko (15 Jan 2012 14:44:17)

happy schreef:

... LUL

vriendelijk bedankt.

Geen dank!  big_smile

Deze topic voldoet precies aan de topic titel! LEUK!!!

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

38

Geen zondag wordt meer het zelfde. Heerlijk!

Leon, was gister zeker zeker een Connemara tijdens happy hour?

groet,

Theo

Connemara... nee helaas.

40 Laatst bewerkt door nomko (15 Jan 2012 20:05:32)

softbart schreef:

Geen zondag wordt meer het zelfde. Heerlijk!

Heerlijk toch!! En dan met een goed glas bier of whiskey erbij... Zalig!!! Net mijn vrouw de keuken ingestuurd voor de bitterballen big_smile

Mijn laptop:

41

nomko schreef:

Deze topic voldoet precies aan de topic titel! LEUK!!!

Yup, blijkbaar moeten velen hier stoom afblazen.

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

42

nomko schreef:

Heerlijk toch!! En dan met een goed glas bier of whiskey erbij... Zalig!!! Net mijn vrouw de keuken ingestuurd voor de bitterballen big_smile

En ik maar denken dat dat soort taferelen zich tegenwoordig alleen nog afspeelden bij Henk en Ingrid Tokkie....

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk

43

MrLeeJohn schreef:

Connemara... nee helaas.

Ik moest het ook met een Jameson doen. sad sad

groet,

Theo

met een Jameson is niks mis hoor.

45

je moet alleen iets water toevoegen icon_mrgreen

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

46

Rinse schreef:

Shit, heb ik het altijd verkeerd gedaan.
Ik dacht dat je daarmee je mond moest spoelen. icon_mrgreen icon_mrgreen

groet,

Theo

47

softbart schreef:
Rinse schreef:

Shit, heb ik het altijd verkeerd gedaan.
Ik dacht dat je daarmee je mond moest spoelen. icon_mrgreen icon_mrgreen

Moest dat niet met wijwater????

Mijn laptop:

48

Rinse schreef:

Yup, blijkbaar moeten velen hier stoom afblazen.

Mee eens maar...... het is wel jammer dat het hier ook moet gebeuren in plaats van daar waar het thuis hoort. Ik zat laatst alweer te denken om m'n rantblog te heropenen na het lezen van dit topic.... LOL.

Anyhoo... tijd voor een bakkie leut.... big_smile

49 Laatst bewerkt door Mr. B (22 Jan 2012 01:25:59)

nomko schreef:

Femke,

Hoe vaak ben jij zelf niet gecorrigeerd op het Ubuntu forum??? Alleen om je veel te korte teentjes... Jij mag wel kritiek leveren maar zodra je hetzelfde terug krijgt, deugt niemand in jouw ogen. Je bent zo arrogant en egocentrisch geboren of je bent zo arrogant en egocentrisch gemaakt op dat Stalinistische leer geschoolde Ubuntu NL forum... Laat ik het maar op het laatste houden, omwille van die "goede oude tijd".

Precies zoals ik al zo vaak die meldknop op het Ubuntu forum heb gebruikt om dat gestook van Pjotr op dat forum tegen mij Femke! Maar daar is ook geen ene klote mee gedaan door die geweldige moderators op dat forum. Meerdere keren gevraagd om feedback, even zoveel keren nooit reactie terug! En wat is het resultaat?? Dat ik dan uiteindelijk een ban aan me broek heb terwijl die onruststoker van een Pjotr door het gehele Ubuntu forum moderatoren team de hand boven het hoofd gehouden wordt en rustig verder mag gaan met zijn gestook en ruziemakerij!!!

Ach nomko,

Eén fatsoen hebben ze wel bij Ubu NL....... je krijgt het tenminste te horen dat je verbannen bent of een waarschuwing krijgt en dat via mail of pb. Bij Linux Mint Users.BE wordt nergens over gesproken aangaande bepaalde misstappen en pleuren ze je er zo uit. Met andere woorden, je account wordt op non-actief gezet. ben je gewoon gast en kom je er niet meer in.

50

Mr. B, aan het feit dat je 4 van je 5 posts in dit topic hebt geplaatst, laat zien dat je nogal wat frustraties hebt tov femke98/ubuntu.nl/mint nogwat, maar wat mij betreft is het gebash daarover nu afgelopen.

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk