51

Re: Het grote "laten we elkaar bashen" topic

Pamela schreef:

maar wat mij betreft is het gebash daarover nu afgelopen.

Maar, maar dit was toch het, laten we elkaar bashen topic?????????

Geen slotje a.u.b.

Groeten

Slackware 64  14.2

52 Laatst bewerkt door Mr. B (22 Jan 2012 17:25:52)

Pamela schreef:

Mr. B, aan het feit dat je 4 van je 5 posts in dit topic hebt geplaatst, laat zien dat je nogal wat frustraties hebt tov femke98/ubuntu.nl/mint nogwat, maar wat mij betreft is het gebash daarover nu afgelopen.

Heb je fout gelezen dan Pam.... ik heb één post gedaan wat betreft femke en daar ik net als Bolle weet hoe ze werkelijk is namelijk.
Ten tweede heb ik één reactie gegeven op nomko's post wat niets met femke te maken had en waarin ik zéér duidelijk zei dat ze bij Ubuntu NL nog het fatsoen hebben om iets te laten weten aangaande een ban en ik heb één keer iets laten vallen over Linux Mint Users BE waarvan ik zelf ook nog eens de mede-oprichter ben geweest.

Ik heb het fatsoen om nog enigzins vriendelijk te blijven, als ik de echte frustraties zou gaan posten dan doe ik dat zeker niet hier.

53 Laatst bewerkt door drum (22 Jan 2012 19:48:35)

Mr. B schreef:
nomko schreef:

Femke,

Hoe vaak ben jij zelf niet gecorrigeerd op het Ubuntu forum??? Alleen om je veel te korte teentjes... Jij mag wel kritiek leveren maar zodra je hetzelfde terug krijgt, deugt niemand in jouw ogen. Je bent zo arrogant en egocentrisch geboren of je bent zo arrogant en egocentrisch gemaakt op dat Stalinistische leer geschoolde Ubuntu NL forum... Laat ik het maar op het laatste houden, omwille van die "goede oude tijd".

Precies zoals ik al zo vaak die meldknop op het Ubuntu forum heb gebruikt om dat gestook van Pjotr op dat forum tegen mij Femke! Maar daar is ook geen ene klote mee gedaan door die geweldige moderators op dat forum. Meerdere keren gevraagd om feedback, even zoveel keren nooit reactie terug! En wat is het resultaat?? Dat ik dan uiteindelijk een ban aan me broek heb terwijl die onruststoker van een Pjotr door het gehele Ubuntu forum moderatoren team de hand boven het hoofd gehouden wordt en rustig verder mag gaan met zijn gestook en ruziemakerij!!!

Ach nomko,

Eén fatsoen hebben ze wel bij Ubu NL....... je krijgt het tenminste te horen dat je verbannen bent of een waarschuwing krijgt en dat via mail of pb. Bij Linux Mint Users.BE wordt nergens over gesproken aangaande bepaalde misstappen en pleuren ze je er zo uit. Met andere woorden, je account wordt op non-actief gezet. ben je gewoon gast en kom je er niet meer in.

De toeval wil nu dat ik op linuxmintusers.be moderator ben en hetgeen jij aanhaalt mr.B waarschijnlijk wel oude koeien zijn want bij mijn weten wordt alles door ons team overlegd voor we een beslissing nemen.

Het verleden heb je, de toekomst kies je zelf

54

Overigens is femke al niet meer actief op het forum, dus wat mij betreft kan dat hoofdstuk afgesloten worden.

1+1=3

spam: admin@glgaming.com

55

Fietser schreef:
Pamela schreef:

maar wat mij betreft is het gebash daarover nu afgelopen.

Maar, maar dit was toch het, laten we elkaar bashen topic?????????

Geen slotje a.u.b.

Groeten

Dat moet je maar niet al te letterlijk nemen wink
Ik hoop dat iedereen snapt dat er grenzen zitten aan wat je hier tegen/over anderen kunt zeggen...

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk

56

drum schreef:

[
De toeval wil nu dat ik op linuxmintusers.be moderator ben en hetgeen jij aanhaalt mr.B waarschijnlijk wel oude koeien zijn want bij mijn weten wordt alles door ons team overlegd voor we een beslissing nemen.

Zie je PB of mail hierover.