1

Onderwerp: inloggen nedlinux.nl

hi,

als ik wil inloggen op nedlinux.nl wordt mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet meer herkend.
zelf heb ik niks aangepast...

nog meer mensen dit probleem toevallig??

groet,
marco

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

2

Re: inloggen nedlinux.nl

Hier werkt alles nog, al eens geprobeerd een nieuw wachtwoord te laten sturen ?

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

3

nee, ga ik maar ff proberen dan...

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

4

heu??!!?
ik zie geen optie om een nieuw ww te laten sturen...
dan maar opnieuw registreren.

5

Zucht, waar zijn de echte mannen tegenwoordig?

To understand the heart and mind of a person, look not at what he has already achieved, but at what he aspires to do.

6

?

7

marcohinsen schreef:

heu??!!?
ik zie geen optie om een nieuw ww te laten sturen...
dan maar opnieuw registreren.

Die optie moet toch te vinden zijn bij 'wachtwoord vergeten' oid (kan het nu niet zien aangezien ik ingelogd ben...).

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk

8

dan zal ik wel blind zijn, ik zie het niet.

9

Even je profiel aanklikken, dan rechtsboven:   "verander je wachtwoord" "verander je e-mail"

10

marcohinsen schreef:

dan zal ik wel blind zijn, ik zie het niet.

Ik heb even een screenie voor je gemaakt:
http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fd637 … shot32.png

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk

11

uiteraard heb ik het niet over het forum, aangezien ik gewoon berichten kan plaatsen en je hiervoor ingelogd moet zijn, dat lijkt me duidelijk... big_smile big_smile big_smile
ook weet ik mijn profiel en instellingen te vinden.
ik heb het niet over forum.nedlinux.nl maar over www.nedlinux.nl

12

marcohinsen schreef:

uiteraard heb ik het niet over het forum, aangezien ik gewoon berichten kan plaatsen en je hiervoor ingelogd moet zijn, dat lijkt me duidelijk... big_smile big_smile big_smile

Haha, vond het ook wel wat raar, maar duidelijk was het zeker niet wink
Nou ja, dan zul je flash of bart moeten porren, ik kom daar eigenlijk nooit.

13

maar je begrijpt toch wel (zeker als mod... tongue) dat ik geen berichten met mijn gebruikersnaam kan sturen zonder eerst in te loggen?? big_smile tongue

14

@marcohinsen:
Mijn browser laat ik wachtwoorden opslaan. In firefox kun je deze vervolgens terugkijken, in Opera kan dat niet. Zo kan ik nog steeds wachtwoorden kwijtraken, doch op deze pc blijven kunnen inloggen. wink

Daarom vroeg ik me ook af waar de echte mannen gebleven waren, als ik ergens niet tegen kan is het dat mensen meteen een nieuw account aanmaken wanneer ze ergens niet meer inkomen. bart@ is denk ik bart's email adres, op de website staat enkel info@, maar klik anders even op het emailknopje: http://forum.nedlinux.nl/profile.php?id=259

To understand the heart and mind of a person, look not at what he has already achieved, but at what he aspires to do.

15

marcohinsen schreef:

maar je begrijpt toch wel (zeker als mod... tongue) dat ik geen berichten met mijn gebruikersnaam kan sturen zonder eerst in te loggen?? big_smile tongue

Oh, maar het was uiteraard ook volledig duidelijk dat dat soort dingen wel degelijk gebeuren? wink
Ik heb het hier nog niet gezien, maar het kan zomaar voorkomen dat je de ene keer geen problemen hebt en de andere keer niet wordt herkend.
Ik begrijp best dat je in een deuk ligt (vind het zelf ook wel lollig), maar het is zeker niet vergezocht.

Wees maar blij dat het alleen een wachtwoord is, mijn vorige forum account (plus posts) is een aantal jaren geleden volledig in lucht opgelost na een servercrash...

16

ik laat mijn ww ook altijd opslaan, maar het gaat hier om een nieuwe laptop met nieuwe installatie, bovendien is mijn nedlinux ww en gebruikersnaam altijd hetzelfde als van het forum. ik heb hier niks aan veranderd, daarom is het zo vreemd dat ik er niet meer in kom.
ook op de overige machines waar het ww wel stond opgeslagen kan ik niet meer inloggen.
vaag...

@Pamela
ik heb idd ff in mn eentje zitten gniffelen achter mn laptoppie (met niet begrijpende blik van mn vrouw)
raar dat dat kan gebeuren, gelukkig is het hier nog nooit gebeurd.
wel kl*te als je alles kwijt bent na een crash (stoute nedlinuxadmin, geen backuppie gemaakt....? tongue )

17

Het probleem bij het inloggen heb ik ook.
De goede gebruikersnaam tik ik in en het juiste wachtwoord. Hoe kan dat probleem opgelost worden?

groetjes,...zeetok

18

Waarom zou je bij nedlinux.nl willen inloggen?

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

19 Laatst bewerkt door devtroll (10 Feb 2015 14:06:25)

robert schreef:

Daarom vroeg ik me ook af waar de echte mannen gebleven waren, als ik ergens niet tegen kan is het dat mensen meteen een nieuw account aanmaken wanneer ze ergens niet meer inkomen. bart@ is denk ik bart's email adres, op de website staat enkel info@, maar klik anders even op het emailknopje: http://forum.nedlinux.nl/profile.php?id=259

Mannen, vooral nog maar net zogenaamde mannen zijn voornamelijk  het probleem van alle ellende. Seksist.

ACAB: All computers are broken. https://medium.com/message/everything-i … e5f33a24e1 "I've decided that you need gray hair and hemorrhoids to be a consultant.
The gray hair makes you look distinguished & the hemorrhoids make you look concerned."

20

marco, ik kom hier niet zo regelmatig meer, maar kan je denk ik wel helpen, je account op de site is "marco" ?

1+1=3

spam: admin@glgaming.com

21

Het gaat om Zeetok, niet om Marco, die had dit probleem in 2012 wink

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

22

oh god

1+1=3

spam: admin@glgaming.com