1

Onderwerp: Aangeboden tux droid

Hallo Allemaal,

Bij een zolderopruiming van mijn broer kwam er nog een splinternieuwe Tux Droid tevoorschijn. Die kostte destijds ca 100 euro nieuw geloof ik. Hij is ook helemaal nieuw, de doos zit nog ingeseald in het cellofaan, nooit open geweest. Hij mag weg voor 50 euro (excl. verzend), ophalen mag ook natuurlijk (Bladel, zuid-oost brabant).

Op wikipedia kun je zien wat je met zo'n ding kan. Eerlijk gezegd heb ik er zelf geen verstand van............. Maar hier zijn vast mensen die zo'n ding kennen.

tuxdroid: http://en.wikipedia.org/wiki/Tux_Droid

Reacties eventueel naar johan.meulenbroeks at gmail.com.

O ja, ben voor het eerst op dit forum, dus hoop maar dat ik niet tegen de etiquette gezondigd heb of zo. En anders, graag mijn welgemeende excuses....;-)

Groet, Johan

2

Re: Aangeboden tux droid

Ik dacht dat DeGrijze laatst nog zo'n ding zocht voor zijn kleindochter.

3

hij kreeg hem gratis van linux magazine omdat ie stuk was, maar heeft hem zelf gerepareerd. ik vind het een grappig stuk speelgoed, maar het is verder niks voor mij.
wat leuk, iemand uit bladel. was er laatst nog, lekker een broodje hamburger gegeten bij den dis, damn ik mis brabant...

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

4

Tja die wil ik wel voor mijn dochter.
Zal je een pm sturen.

openSUSE Tumbleweed KDE  HP desktop &
Lenovo T440s
Jolla2 met sailfish
Raspberry Pi met Debian en openSUSE

5

marcohinsen schreef:

wat leuk, iemand uit bladel. was er laatst nog, lekker een broodje hamburger gegeten bij den dis, damn ik mis brabant...

Kom er een keer per jaar, RadioVlooienMarkt in December.
Verder vertoef voor mij werk wekenlijks in Son&Breugel.
Ja Brabant is best mooi als je tenminste buiten de stedelijke gebieden blijft.
Ik woon in Limburg, als hier 5min loop dan kan ik zo 20km ver kijken !  ook Limburg is mooi.
Hebben we het nog niet eens over Drente gehad....
Blijft de vraag... waarom moeten mensen zo nodig naar Spanje of naar Frankrijk, kijk es rond in je eigen durp....

Ohhh ja die pinguin.... ja vind ook cool mooi alssie bij Benson terecht komt... hier zouddie maar verstoffen.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

pascal schreef:

Blijft de vraag... waarom moeten mensen zo nodig naar Spanje of naar Frankrijk, kijk es rond in je eigen durp....

Nederland heeft inderdaad ook erg mooie plekken (ik ben zo op de fiets bij bij de kop van de Drentse Aa). Maar... Ik ben het afgelopen jaar weer flink op stap geweest (Dolomieten, Italië en Oregon, USA), en ben toch van mening dat er in de rest van de wereld *nog veel mooiere* plekken zijn wink.

7

Nu ja ik ga een paar dagen naar Berlijn, gewoon omdat het een erg leuke stad is.
Maar voor een mooie omgeving hoef ik niet ver te reizen.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

8

Johan, heb jij de Droid nog? We zoeken namelijk een vriendje voor onze Nabaztag voor op kantoor smile

Op zoek naar een leuke nieuwe Linux job?
www.ineedpeoplenow.com

9

@marco hinsen
Ja, hele lekker broodjes bij Den Dis, da's zeker

@INPN
Nee heb hem verkocht aan Ben, die heeft hem afgelopen zondag opgehaald

@de rest
Wij hebben het erg naar onze zin in Brabant, maar ja, we hebben het geluk om in een oude boerderij te mogen wonen. En ik kan je wel vertellen dat dat echt niet vervelend is ;-)

Uh, dit topic kan op slot. Want het is hier best gezellig, maar Tuxi is echt weg....... Heb ook nog iets anders in de aanbieding, maar zal ff een nieuwe topic openen.

bedankt allemaal voor de reacties

groet, Johan