Re: Nedlinux forum reageert soms een minuutje niet (solved)

Hmmmm, tja.... vandaag gaat het helemaal foutloos #raadselopnedlinuxnl

52

marcohinsen schreef:

Dat moet toch geen verschil maken? je klikt gewoon op een link naar forum.nedlinux.nl/blabla
Of je er rechtstreeks heen gaat of via de link op nedlinux.nl moet volgens mij niets uitmaken.

Je begrijpt het niet, mrleejohn heeft problemen met forum.nedlinux.nl en ik bij nedlinux.nl
Zal het ook eens bijhouden met direct naar forum.nedlinux.nl

Desktop: ASRock Z97E-ITX | Intel i5-4590S | G.Skill DDR3-1866 2x 4MB | Crucial M550 256GB | Western Digital Caviar GP 500 GB | Brother-DCP-J4120DW | Debian Jessie - XFCE / Linux Mint Cinnamon
Netbook: Samsung NF310 | Windows 7 Starter | Debian Wheezy
Server: QNAP-TS110 | QNAP-TS251A

53

ja, maar wat heeft jouw probleem te maken met het feit dat je na het bezoeken van de "probleempagina" op een link klikt naar forum.nedlinux.nl? jouw pobleem heeft dus niets te maken met het forum...

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

Het is zeeeeeeer ergerllijk. Wel vreemd.... eerst had ik er helemaal geen last van. Alleeeeeeen dit forum. Brrrrr

55

Ik kan het me voorstellen, had ik ook met 'mijn' forum.
Hier heb ik het gelukkig niet wink
Misschien een cronjob met wget aanzetten? Kijken hoevaak en wanneer het allemaal niet goed gaat?

To understand the heart and mind of a person, look not at what he has already achieved, but at what he aspires to do.