1

Onderwerp: Quartus 13 Linux

Iemand Quartus 13 draaien onder Linux ?
Werkt bij jou de logic analyser wel ?
Versie 10 schijnt goed te draaien maar is die wel een beetje actueel betreffende devices ?
(Ik gebruik momenteel Cyclone II en IV)

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

2

Re: Quartus 13 Linux

Wat is het voor programma?? Wat moet het doen?? Wat werkt niet bij jou??? Vage post van je.....

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

3

nomko,

Ik ben gewoon geintereseerd of iemand het werkend heeft onder Linux.
Als je (zoals 99.99999% van de bevolking) niet weet wat een fpga is (wat beslist geen schande is), kan je de vraag ook niet beantwoorden ware het niet dat Quartus bovenaan staat in de zoekresultaten bij Google.

Quartus is een IDE voor het ontwikkelen van software  VHDL en/of Verilog om er vervolgens Altera FPGA's mee te programmeren.
Daar beide talen 'Description Languages rather than Program Languages' zijn is het ook al geen ramp als je deze niet kent.

Zo vaag is mijn post overigens niet, als je op een gemiddelde facebook pagina vraagt om informatie over een Linux issue zullen ze je post wellicht ook vaag vinden, maar elektronicie weten ongetwijfeld waar mijn vraag over gaat wink

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

4

Ik ben geen electronicie wink dus voor mij idd erg vaag allemaal.

Maar dank voor de uitleg!

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site