26

Re: hoe starten met Kali?

Rinse schreef:

Ben blij dat we geen Nederlandse toetsenborden meer tegenkomen.
Alhoewel ik daarop wel het blind typen heb geleerd...

Had dat toetsenbord een IJ  ?

Computer games don't affect kids.  I mean if computer games had affected us as kids, we would all be running around in a darkened room, munching pills and listen to repetitive music.

27

yup

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

28

Al jaren koop ik Thinkpads uit Duitsland. Ik stel het toetsenbord in op Amerikaans. Werkt perfect. Trouwens er zijn veel meer toetsenborden dan alleen de qwerty layout.

ACAB: All computers are broken. https://medium.com/message/everything-i … e5f33a24e1 "I've decided that you need gray hair and hemorrhoids to be a consultant.
The gray hair makes you look distinguished & the hemorrhoids make you look concerned."

29 Laatst bewerkt door 5Tgff##2699Jbv!!rrOn (14 Jun 2015 10:59:33)

Twee haantjes in gevecht is op Nedlinux heel normaal. Kom je op Nedlinux kijken dan gebeurt dat soms. Oftewel het hoort er een beetje bij.

Oeps... offtopic in een niet-algemeen draadje.... dat mag niet... krijg ik vast op mijn kop.... ook dat hoort er soms bij.... de truuk is niet te overdrijven wink

30

off topic @peugeot2:

Ik vind het jammer dat we zo met elkaar moeten omgaan. Het gaat niet om gelijk te hebben of te krijgen.
Maar om onze Linux-ervaringen. Want Linux is gewoonweg een geweldig systeem.
Er zit een enorme kracht achter NedLinux. Als je die krachten bundelt, heb je een weergaloos forum...
Met elkaar aan/af te vallen, breek je die kracht af...

31

En jammer  om te zien dat we elkaar weer de tent uitvechten terwijl de vraagsteller zeer waarschijnlijk totaal niet geholpen is aangezien zijn/haar laatste bijdrage alweer van 9 juni jongstleden.... Is de vraagsteller geholpen? Ik betwijfel het...

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

32

Volgens mij staan er duidelijke oplossingen voor hem, echter is de OP in geen velden of wegen te zien. Wat ik wel zag zijn misleidende en bewijsbare foutieve statements. Afijn, ik moet een zeer gevaarlijke lamp server installeren.

ACAB: All computers are broken. https://medium.com/message/everything-i … e5f33a24e1 "I've decided that you need gray hair and hemorrhoids to be a consultant.
The gray hair makes you look distinguished & the hemorrhoids make you look concerned."