1 Laatst bewerkt door QzZRBNMdJdsCmwx (28 Jul 2015 19:27:27)

Onderwerp: Te koop: Motorola Moto X smartphone

Ik verkoop m'n Moto X (eerste generatie), omdat ik een tweede generatie Moto X heb.

Modified 1.7 GHz dual-core Qualcomm Snapdragon S4 ProMobility Motorola X8 Mobile Computing System (8 cores)
GPU: Quad-core Adreno 320 @ 400 MHz
RAM: 2GB
Opslag: 16GB
Scherm: 4.7″ HD 1280×720 (316 ppi) AMOLED (RGB), Corning Gorilla Glass 3
Cameras: 10MP/2MP

De kleur is wit/wit en hij is in heel erg goede staat. Prima rappe Lollipop telefoon met toffe features als:

- Touchless control: je kunt de telefoon terwijl hij op standby staat met stem activeren en opdrachten geven.
- Active Display: terwijl de telefoon op standby staat worden notificaties 'breathing' gegeven. Je kunt ook vanuit standby 'sneak previews' krijgen en notificaties wegswipen.
- Vrijwel vanilla Android.

Dit was Motorola's vlaggeschip en heeft daarom anno 2015 nog best goede specs (beter dan veel low-end telefoons).

Vraagprijs is trouwens >= 150 Euro.

Re: Te koop: Motorola Moto X smartphone

Afaik, dit is een koopje. Als ik net niet een nieuwe telefoon had, dan had ik DDK's telefoon overgenomen.

ACAB: All computers are broken. https://medium.com/message/everything-i … e5f33a24e1 "I've decided that you need gray hair and hemorrhoids to be a consultant.
The gray hair makes you look distinguished & the hemorrhoids make you look concerned."

3

Onzin hij doet ehm weg omdat er een bug in Android zit icon_twisted

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

4 Laatst bewerkt door QzZRBNMdJdsCmwx (29 Jul 2015 06:55:51)

Haha, dan zou ik wel Cyanogenmod installeren smile. Nog een pluspunt van de Moto X: hij is te unlocken.

Ps. Hij zal ook nog wel onder garantie vallen, want ik heb 'm in Juni 2014 gekocht.

Pascal probeert de prijs nog wat te verlagen zodat ie um zelf kan kopen smile

Niemand? Dan gaat ie op Marktplaats of eBay.