1

Onderwerp: Labview

Ik heb "labview evaluation" via Wine geinstaleerd. Opzich werkt het maar slechts voor 7 dagen. Als ik labview activeer kan ik 45 dagen proberen. Alleen het activeren lukt niet. Het lijkt er op de labview geen contact met internet kan krijgen. Is er een andere manier om de 20 cijfer/letter code te krijgen voor de 45 periode of kan ik iets in wine instellen zodat labview wel contact met het internet kan leggen.

Heb voornamelijk OpenSuSE 13.2 maak af en toe een uitstapje naar naar ander distro's ter lering en vermaak. Dan nog maar wat levens motto's;
                Geen geklaag morgen is het weer vandaag.
                Leer elke dag iets nieuws.
                Zonder luiheid geen vooruitgang.

2

Re: Labview

volgens mij kun je hier zo'n code aanvragen:
https://decibel.ni.com/content/docs/DOC-30610

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

3

Top bedankt!

Het is wel een gedoe zeg om LabView te activeren maar goed het werkt en een half jaar is meer dan voldoende voor mij.

Heb voornamelijk OpenSuSE 13.2 maak af en toe een uitstapje naar naar ander distro's ter lering en vermaak. Dan nog maar wat levens motto's;

4

Het werkt inmiddels?
Wat ik begreep is dat je zolang dat je student bent, je de activatie telkens met een half jaar kunt verlengen.

5 Laatst bewerkt door Duckman (16 Sep 2015 19:13:37)

Rinse schreef:

Het werkt inmiddels?

Ja het werkt.

Na inschrijving op de website krijg je een product code 10 karakters. Die code moet je invoeren in labview als product code daarna via een "activeren via webbrowser" krijg je 4 codes van 20 karakters die je dan weer moet invoeren in labview en dan werkt het. Helaas is het binnen labview ook niet een doorklik menutje maar moet je zelf uitzoeken waar je op moet klikken om welke code je moet invoeren. Laten we het er ophouden dat je gestudeerd moet hebben. wink

Wat ik begreep is dat je zolang dat je student bent, je de activatie telkens met een half jaar kunt verlengen.

Moet je student zijn? Is zelfstudie ook goed? Begin binnen kort aan een nieuwe baan en mag daar weer met labView werken. Heb er alleen 10 jaar lang niks meer me gedaan, dus ff kijken hoe ging het ook al weer icon_cool. Daarna verder op de licentie van mijn werkgever.

6

Als je wilt kijken, dan is de trial toch afdoende?

Ervaring leert dat NI niet echt op jacht is naar misbruik, geen interesse.

Ze rekenen ook niet echt hoge prijzen gezien het kunnen van haar software waardoor er ook niet veel misbruik is.

IF not THEN toch

7

Joris schreef:

Als je wilt kijken, dan is de trial toch afdoende?

Dat was ook het plan. Alleen kan ik de trial niet activeren in Linux via Wine.
As het niet ken zoals het mot, mot het maar zo als het ken.

Maar zal hem na 45 dagen (trail duur) er af gooien wink

8

Duckman schreef:

Moet je student zijn? Is zelfstudie ook goed?

Nou, je hebt de code gekregen, dus voldoe je aan de criteria wink