1

Onderwerp: Geen verbinding via VPN met Kali in VMbox

Hallo,

Ik ben aan het rondkijken in Kali die draait via VMbox. Nu probeer ik een vpn verbinding te krijgen maar ik krijg maar geen verbinding. Ik heb verschillende "gratis" diensten geprobeerd met openVPN en PPTP maar geen succes. Weet iemand of het wel mogelijk is een VPN op te zetten via VMbox? En zo ja, weet iemand ergens een werkende uitleg te staan?

Alvast bedankt!

Re: Geen verbinding via VPN met Kali in VMbox

??? Kali is gratis en virtualbox ook. Ik weet waarschijnlijk wel wat er aan de hand is: je ssh deamon draait niet default met Kali, maar de hoofdvraag is eigenlijk.. Wat wil je met Kali als je dit niet opgelost krijgt?

ACAB: All computers are broken. https://medium.com/message/everything-i … e5f33a24e1 "I've decided that you need gray hair and hemorrhoids to be a consultant.
The gray hair makes you look distinguished & the hemorrhoids make you look concerned."

3

Re: Geen verbinding via VPN met Kali in VMbox

Het was een kleinigheidje "achteraf" de netwerk adapter van VM stond nog op NAT ipv Bridge.  Nu werkt het wel. icon_redface

Bedankt voor de reactie! Ik kan nergens vinden waar ik kan aangeven dat dit topic opgelost is. Maar het is dus opgelost smile

p.s. Kali en VMbox leveren geen diensten. VPN aanbieders wel en sommige gratis wink. Maar oke het staat er ook niet zo duidelijk tongue