1 Laatst bewerkt door jsykes (10 Feb 2016 23:56:37)

Onderwerp: Spotify

Ik heb spotify geinstalleerd op een pc met linux mint 17.x (ongeveer een half jaar geleden) dit is echt een hele tijd goed gegaan. Tot gisteren, als ik nu aan de linkerkant in het menu jouw muziek klik op nummers, albums of artiesten dan blijft hij maar zoeken. Ik krijg bij het opstarten van spotify de melding dat er een file niet gevonden kan worden. Welke file dat is word niet vermeld.

De zoekfunctie werkt nog gewoon dan afspelen is ook geen probleem maar ik wil graag dat alles werkt zoals het bedoeld is. Ik heb gisteren internet afgestruind op zoek naar een oplossing maar niks gevonden. Als laatste heb ik spotify verwijderd en daarna weer geinstalleerd in de hoop dat de "missende files" ook weer mee geinstalleerd zou worden. Helaas. Ik heb de indruk dat bij het deinstalleren niet alles van spotify verwijderd word want na installatie weet het programma nog precies waar ik gebleven ben met afspelen van een bepaald nummer.

Op mijn laptop (ook met mint 17.3) doet spotify het wel zoals het hoort.

Hoe kan ik spotify echt met alles verwijderen? Dat lijkt me de enige oplossing maar misschien dat jullie wel een andere oplossing weten. (Ik heb trouwens spotify premium)

2

Re: Spotify

in je persoonlijke map staan de persoonlijke instellingen van spotify.
die blijven staan als je het programma verwijdert.

Verder kun je spotify ook in chrome of firefox gebruiken als web-app.
De ontbrekende bestanden moet je wellicht handmatig installeren.
Maar dan is het wel handig te weten welke dat zijn wink
start spotify eens vanuit gnome-terminal en kijk naar de uitvoer in de terminal of daar iets zinnigs bij staat.

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

3

Rinse schreef:

in je persoonlijke map staan de persoonlijke instellingen van spotify.
die blijven staan als je het programma verwijdert.

Na nu alles verwijderd te hebben en een nieuwe install is het probleem nog niet opgelost. Hij geeft nu aan: Missing link. Wat kan ik nu nog doen?

4

Meer informatie geven?
Op welke wijze wordt 'missing link'aangegeven en in welke context? Heb je getracht het programma vanuit een terminal op te starten?

5

Inmiddels is het opgelost. Volgens een reactie op een ander forum was het een kwestie van helemaal opniuw installeren en dan ook de map in de home directory weghalen en dan helemaal uitloggen en vervolgens opnieuw inloggen en toen was het weer voor elkaar. Ik snap er zelf weinig van maar ik ben weer blij.

6

Denk dat de stap van het opnieuw installeren overbodig was geweest wink

Enfin, mooi dat het is opgelost, alhoewel ik dacht dat je deze stap al had genomen...