1

Onderwerp: Linux aansluiten op HP Jornada 680

Mijn oude HP Jornada 680, daar kan ik maar moeilijk afscheid van nemen. Alhoewel hij steeds moeilijker opstart - hij kan de 'calnot.exe' niet meer vinden - waarschuwt hij nog steeds wanneer ik een herinnering in de agenda heb ingevoerd. Kan iemand mij vertellen of de Jornada 680 op een linux pc kan worden aangesloten? Mijn linux pc heeft geen infrarood connectie.
Met dank, Taco

Re: Linux aansluiten op HP Jornada 680

Na 6 seconden googlen vond ik https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jlime . Heb je hier wat aan?

Ik had ook een Jornada. Met Jlime. Wordt denk ik niet meer onderhouden. Jlime heeft ook software die heel erg oud is. Oeps. Blijkt dat de JLime niet meer bestaat, helaas.

Als je voor een verdieping niet de diepte in moet, maar de hoogte, waarom heet het dan ....

4

Dank voor de beide berichten.
Het lijkt er op dat er enige tegenspraak is. Het ene bericht spreekt over Jlime, het andere zegt dat dit programma net meer bestaat.
Zou Jlime nog ergens 'rondzwerven', hoe krijg ik dat dan op mijn Jornada, zonder dat de andere software 'weg' is?

Misschien iets om zelf uit te zoeken?

6 Laatst bewerkt door MeneerJansen (25 Oct 2016 11:35:03)

Taco schreef:

Dank voor de beide berichten.
Het lijkt er op dat er enige tegenspraak is. Het ene bericht spreekt over Jlime, het andere zegt dat dit programma net meer bestaat.
Zou Jlime nog ergens 'rondzwerven', hoe krijg ik dat dan op mijn Jornada, zonder dat de andere software 'weg' is?

De website Jlime.com bestaat niet meer. Daar moest je 't vandaan halen. Bovendien moest je software installeren v/e zg. "repository" (typisch Linux) en die is natuurlijk ook off line.

Zo zag die website er uit: https://web.archive.org/web/20160422023 … /wiki/home . Misschien werken de downloads nog, maar meestal haalt de internet archives die er af (te groot).

P.S. Ik heb nog mijn persoonlijke Jlime tips 'n hints document in PDF formaat. Kan ik hier niet posten want we kunnen geen attachments posten hier. Als je het wilt hebben moeten we een oplossing zoeken... Overigens staat in dat PDF-je niet hoe je Jlime installeren moet. Stond op de website.

Als je voor een verdieping niet de diepte in moet, maar de hoogte, waarom heet het dan ....

via een pm?

8

Peugeot2 speelt hints icon_mrgreen

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!