devtroll schreef:Ik was echt een beetje teleurgesteld dat ik NIEMAND zag van Nedlinux. Vraag mij dan een beetje af of de meeste dan brood IT'ers zijn geworden of dat de interesse inmiddels weg is.
Anyways, filmpje van de sensory overload feestjes die elke nacht aanvingen: https://dump.3x3.work/perma/oosaen3co8P … _party.mp4
Ik ben gek op Linux maar geen IT-er. Ik weet niet wat SHA is en waar het was (werd me ook totaal niet duidelijk uit de links). Linux is voor mij een manier om van alles en nog wat mee gedaan te krijgen (tekstverwerken, internetten, films kijken, muziek luisteren, multi-track muziek opnemen in een DAW, synthesizer emulator, mediacenter, etc., etc.). Ik heb echter echter het idee dat dergelijke bijeenkomsten minder over het gebruik en de mogelijkheden van Linux gaan dan wat er zich onder de motorkap afspeelt. En dan misschien nog wel louter op server gebied ook. Dat interesseert me, met alle respect, niet. Er is ook zoiets als de niet-IT-er die computers gebruikt. Dit is niet sarcastisch bedoeld ondanks dat het zo klinkt. 
Als je voor een verdieping niet de diepte in moet, maar de hoogte, waarom heet het dan ....