1

Onderwerp: moe van de nep Miscrosoft telephone spam

Lange tijd ben ik er van gevrijwaard maar de laatste tijd is is het te erg voor woorden wekelijks word ik opgebeld. Meestal laat ik het gaan en als ik later het nummer opzoek is het weer een nep Microsoft telefoontje. Hebben jullie ook het idee dat het erger is geworden of ben ik met mijn nummer op een bel lijst gekomen? Is er ook iets te doen aan deze terreur? Het is elke keer een ander nummer. Soms uit het buitenland soms lijkt het ook gewoon uit Nederland te komen.

Heb voornamelijk OpenSuSE 13.2 maak af en toe een uitstapje naar naar ander distro's ter lering en vermaak. Dan nog maar wat levens motto's;
                Geen geklaag morgen is het weer vandaag.
                Leer elke dag iets nieuws.
                Zonder luiheid geen vooruitgang.

2

Re: moe van de nep Miscrosoft telephone spam

Het is vaak een golfbeweging. Maand terug werden wij meerdere malen per dag gebeld op vaste nummer.
Dat staat nergens geregistreerd,  dus denk dat ze random draaien en als iemand opneemt Bingo!, en sta je op de lijst...

Ik leg zelf de telefoon gewoon naast me neer als het gebeurt.
Als je de tijd hebt kun je ook opnemen en een toneelstuk opvoeren van de onnozele windowsgebruiker en ze zo lang aan de praat te houden...

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

3

Ik heb nergens last van maar misschien dat ik mij geregistreerd heb bij het bel-mij-niet-register?

linkje: https://www.bel-me-niet.nl/

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

4

Denk niet dat criminelen zich aan die code houden  wink

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

Vroegah eens geregistreerd bij bel me niet, kort daarna suf gebeld door van alles en nog wat. Nieuw nummer, uiteraard nit geregistreerd en nooit geen spam meer gehad