Ik krijg nu peter@nedlinux.nl doorgestuurd.... maar dat is niet van mij. Dat was blijkbaar van iemand uit de buurt van Steenwijk. Krijg iig allemaal mailtjes van een verhuurbedrijf

Mijn nedlinux mail was altijd bilbo@nedlinux.nl
Ik hoor het ook nog vaak, is naar je nedlinux verstuurd. Macht der gewoonte zullen we maar zeggenrobert schreef: di mar 10, 2020 4:46 pm Kwam er een paar dagen geleden achter dat m'n vader nog naar mijn nedlinux.nl adres mails stuurde.
Hij zal wel gedacht hebben met mijn gebrek aan antwoorden.
Was 13 jaar zonder problemen geen teken van een goede registrar?iswrong schreef: di mar 10, 2020 10:15 pm Moraal van het verhaal: gebruik alleen een adres met een domein dat je onder je eigen controle hebt. Zorg dat je domein geregistreerd is bij een grote registrar met een goede reputatie.
We spreken hier wel over een domein aangemaakt zo'n 20 jaar geleden.iswrong schreef: di mar 10, 2020 10:15 pm Moraal van het verhaal: gebruik alleen een adres met een domein dat je onder je eigen controle hebt. Zorg dat je domein geregistreerd is bij een grote registrar met een goede reputatie.
Ja ik heb het al vroeg naar nedslack laten sturen, iswrong en ik hebben een tijd slackware.nl in gebruik gehad, maar aangezien die niet op een van onze namen stond was dat ook niet handig om te gebruiken.ptrb schreef: do mar 12, 2020 9:59 amIk hoor het ook nog vaak, is naar je nedlinux verstuurd. Macht der gewoonte zullen we maar zeggenrobert schreef: di mar 10, 2020 4:46 pm Kwam er een paar dagen geleden achter dat m'n vader nog naar mijn nedlinux.nl adres mails stuurde.
Hij zal wel gedacht hebben met mijn gebrek aan antwoorden.![]()
Het was in ieder geval geen grote registrarptrb schreef: do mar 12, 2020 9:59 am Was 13 jaar zonder problemen geen teken van een goede registrar?
Laatste 2 jaar praten we maar niet over![]()
pascal schreef: vr mei 08, 2020 11:26 pm Nomko in princype niet.
Voornaamste reden is dat we daarvoor een mailserver zouden moeten gaan onderhouden.
- De server word nu door een vrijwilliger onderhouden,
- Het forum word ook door vrijwilligers draaiend gehouden.
- En tenslote moet er formeel ook gemodereerd worden.
Geen van de vrijwilligers heeft zin om ook nog email te beheren, Aldus gaat alle email naar de eigenaar van de domijnnaam,
die er ook niet veel werk aan wil hebben.
Toegeven, voor een aantal mensen waaronder ik, is dat jammer maar ik ben maar al te blij dat we domijnnaam weer hebben.
Agree.... maar helaas achteraf.iswrong schreef: di mar 10, 2020 10:15 pm Moraal van het verhaal: gebruik alleen een adres met een domein dat je onder je eigen controle hebt. Zorg dat je domein geregistreerd is bij een grote registrar met een goede reputatie.