"Nieuws"

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vi coactus
Berichten: 228
Lid geworden op: zo jan 19, 2020 12:02 pm

"Nieuws"

Bericht door vi coactus »

Worden jullie soms ook zo moe van het "nieuws" van tegenwoordig? Het irriteert mij zó dat ik de nieuwssite's waar ik normaal altijd kom geblokkeerd heb.
Ik moet zeggen.. Ik mis het niet, ik merk het enkel als ik mij "verveel" en daardoor bijna obsessief de website's op m'n homepage af ga,
Gebruikersavatar
Eerde
Berichten: 23
Lid geworden op: wo jul 15, 2020 4:52 pm

Re: "Nieuws"

Bericht door Eerde »

Herkenbaar, ik merk dat ik de laatste tijd steeds minder nieuws kijk van 'propagandazender NOS op NED1' de afgelopen dagen al helemaal overgeslagen. Het is geen nieuws meer maar propaganda om de massa te masseren, nu, ik behoor niet tot die groep dus hep 't geen nut nie ;)
CPU i7 10th gen.||SSD Samsung 970 Evo+ 500GB||RAM Corsair Vengeance 16GB||MoederBoard Asus B460M-A||Geruisloze powerkoeling||CPU fan idem||Zwarte Coolmaster doos 3xUSB voorkant|Monitor 28" iiyama||openSuSE Leap 15.2||KDE||Linux sinds 2001
Gebruikersavatar
Eerde
Berichten: 23
Lid geworden op: wo jul 15, 2020 4:52 pm

Re: "Nieuws"

Bericht door Eerde »

PS alle "talking heads" programma's sla ik al vanaf begin dit jaar over...
Hoe doet meisje Jinix het heden ?
CPU i7 10th gen.||SSD Samsung 970 Evo+ 500GB||RAM Corsair Vengeance 16GB||MoederBoard Asus B460M-A||Geruisloze powerkoeling||CPU fan idem||Zwarte Coolmaster doos 3xUSB voorkant|Monitor 28" iiyama||openSuSE Leap 15.2||KDE||Linux sinds 2001
Plaats reactie