Onderwerp: Sims 2

Heej mensen!

Weet er hier iemand of je Sims 2 (of de gewone Sims ) kunt spelen op Linux via WINE of zoiets...?

Want dat is zowat een van de enige redenen wrm ik op Windows zit  roll

2

Re: Sims 2

Sims2 gaat momenteel niet lukken onder WINE.

DirectX 9.0c is not implemented, so the game doesn't work. However, once DX9c is implemented, this game should work reasonably well.

Ik weet niet wie dat geschreven heeft, maar zelfs mét implementatie van DX9c, is nog niet zeker dat het zal lopen (vanwege een mogelijk aanwezige copy protection). Er zijn wel mensen die de sims 1 werkende gekregen hebben onder wine.

Of mss zijn er imitaties van de sim-games?

4

Of mss zijn er imitaties van de sim-games?

Ben ze zelf nog niet tegengekomen. Je kan misschien ook op The Home of the Underdogs (HOTU) kijken of daar spellen zijn, die je in dosbox kan draaien.

alleen deze doet het (maar ik denk dat je er mandrake voor moet hebben - een goeie distro om mee tebeginnen trouwens, tegenwoordig: mandriva - en dan een speciale (te betalen) editie):

http://transgaming.org/gamesdb/games/vi … me_id=2324

groet,

zerby

Ach, ik heb RedHat en ik vind et handiger als Mandrake. Ik ga WINE proberen te downloaden en daat Sims op te starten... kzeg ut als ie werkt (ik heb wel nog nooit met wine gewerkt)

7

Ach, ik heb RedHat en ik vind et handiger als Mandrake. Ik ga WINE proberen te downloaden en daat Sims op te starten... kzeg ut als ie werkt (ik heb wel nog nooit met wine gewerkt)

Kijk dan ook even op Franks corner. Daar staat meestal wat bruikbare tips enzo.

red hat..... is niet erg up to date .....

groet,

zerby

Heel mss ga ik toch Mandrake installeren, of toch, vragen of mn pa dat doet. Kan ik beter sims mandrake gaming edition kopen in plaats van te sukkelen met wine...  roll

10

Heel mss ga ik toch Mandrake installeren, of toch, vragen of mn pa dat doet. Kan ik beter sims mandrake gaming edition kopen in plaats van te sukkelen met wine...  roll

Zou er wel er naast gaan zitten, als hij installeert.

Dan weet je het voor de volgende keer zelf.

Weet ik. Ik kan al bijna een computer in elkaar knutselen door gewoon naar hem te kijken  big_smile

En ik heb geprobeerd Wine aan de gang te krijgen, en het lukt niet...  icon_confused   Ik moest nog iets downloaden zei het programma

12

Weet ik. Ik kan al bijna een computer in elkaar knutselen door gewoon naar hem te kijken  big_smile

En ik heb geprobeerd Wine aan de gang te krijgen, en het lukt niet...  icon_confused   Ik moest nog iets downloaden zei het programma

Nou en als het programma zegt dat je nog iets moet downloaden, kun je dat dan niet gewoon doen?

Het is niet voor niets een foutmelding.

Met vriendelijke groet,
Matthijs Langenberg

Die zegt mij naar een site te gaan waar niets valt te downloaden  icon_confused

14

Volgens mij heeft Mandriva geen gaming edition meer.

15

Hej

Ik krijg The Sims 2 niet geinstalleerd op mijn computer!
Bij Start=>Alle programma's=>  dan staat er normaal ergens ea-games tussen , dit is bij mij niet het geval!!
Kan iemand me helpen?

.x. Jessica
(k)

16

hej

En als ik de Sims in de computer steek en het wil opstarten via deze computer komt er op te staan :Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station D: !!

.x. Jessica

17 Laatst bewerkt door DogLo (24 Feb 2007 17:43:54)

Ik ruik een slotje.
Dit is een Linux forum, en jij gebruikt Windows.
Tell me if i'm wrong, misschien gebruik je wel Lindows ofzo

Probeer je cd of dvd eens te kuisen

18

Hmm, deze had ik over het hoofd gezien smile
Maar afgezien van het feit dat het een windows vraag is, is het ook nog eens een gruwelijk 'oude koe'.

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk