1

Onderwerp: 5 spellen van Independant developers, voor een bedrag wat je zelf kies

Hallo allemaal,

M'n broertje kwam met de volgende link: http://www.wolfire.com/humble
5 spellen, allemaal van independant developers (dus geen grote graaiers uit de gameindustrie) die hun spellen hebben gecombineerd in 1 pakket. En je mag zelf bepalen voor hoeveel je dat pakket koopt. Standaard staat het bedrag op $ 29,95, maar daar kan je van alles van maken. Ze zeggen dat de marktwaarde van de 5 spellen $ 80 is. Als klap op de vuurpijl sponsor je ook nog 2 goede doelen. Je kan zelf bepalen hoe je geld verdeeld wordt (alles naar de goede doelen, alles naar de developers, of een instelbaar deel naar 1 bepaalde groep).
Uiteraard draaien de spellen op Linux, anders zou ik het hier niet eens plaatsen. De spellen draaien ook op OS X en Windows.
Is wel een leuke actie natuurlijk. Over een week geld hij niet meer trouwens.

Desktop: Intel i7 2600 @ 3,4 Ghz, 16 GB RAM,  11 TB (SSD+RAID6) voor Gentoo en Fedora, 1 TB voor Windows 7 Home Premium 64 bit English (zelfbouw)
Server: Intel Xeon E5506, 24 GB RAM, 2x 256 GB Samsung 840 Pro (LVM Mirrored LV) voor Proxmox (zelfbouw)

2

Re: 5 spellen van Independant developers, voor een bedrag wat je zelf kies

Leuk! World of Goo heb ik een tijd geleden al gekocht, dat was in ieder geval vermakelijk.

Interessant gegeven dat ze ook de gemiddelde betaalde prijs per OS publiceren, en dat de gemiddelde bijdrage van linux-gebruikers het hoogst ligt. Kan een vertekend beeld zijn though, te zien aan de 'Top'-statistieken zitten er een aantal behoorlijke uitschieters tussen.

3

Re: 5 spellen van Independant developers, voor een bedrag wat je zelf kies

Ik voel de patentenlobby weer op de loer liggen.
Leuk idee verder.
Aleen ik speel nooit spellen (ben kenlijk echt de enige in de hele wereld)

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd