1

Onderwerp: Voorstellen

Beste Linuxen,
Mijn eerste post op dit board. Ik heb een klein netwerk met als internet server een kleine linux machine. Suse 7.2. Een PII233mzh met 128 mb geheugen. De configuratie loopt nog niet perfect vandaar dat ik op zoek was naar oplossingen en tegen dit board aan liep. Wat de problemen zijn kunnen jullie straks wel lezen in de andere forums. Verder heb ik nog een ADSL verbinding met 1024 downstream en 256 up. Gelijk even een vraagje: Ik heb me aangemeld vanaf een andere pc in mijn netwerk, vanaf die pc kan ik nu niet inloggen. Vanaf deze pc kan ik dat wel???? Wat kan er aan de hand zijn? Het kan toch niet zijn dat het board alleen Linux pc accepteerd?

Tot posts, Pitmaster.

Nethserver op de server.
1 Ubuntu op desktop
1 Ubuntu op de laptop
1 Mint op desktop

2

Re: Voorstellen

hoi....welkom op dit forum...

Dit forum is vanuit win en linux toegankelijk hoor.... heb je cookies aanstann???

Human knowledge belongs to the world!

3

Ach, het zou ideaal zijn als IE wordt geweigerd.

Maar inderdaad, cookies zijn het toverwoord voor aanmelding op dit forum, dus ik zou dat even checken.

Oh, en welkom en dat je nog maar vele problemen mag posten!

Telnet, Php, MySQL & Linux: RIP

http://codequest.nl

He, ik post liever geen problemen maar help andere er liever uit. Laat dat even duidelijk zijn.   [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nethserver op de server.
1 Ubuntu op desktop
1 Ubuntu op de laptop
1 Mint op desktop

Inderdaad, het koekiesmonster......

Nethserver op de server.
1 Ubuntu op desktop
1 Ubuntu op de laptop
1 Mint op desktop

6

Ohhh je mag hier best problemen posten hoor.
We zijn hier nogal flexibel,
allelei onderwerpen komen aan de orde.
(gelukkig nog geen relatie problemen hihi)

Een oplossing aandragen mag ook altijd.
Heel erg graag zelfs.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

Welkom op het nedlinux forum, maak het je gemakkelijk, pak je maar wat te drinken en ouwehoer maar gewoon gezellig met ons mee. Nee dit is idd geen typisch linux-only forum, maar meer een meeting point voor gezellige mensen die goed kunnen lullen en toevallig dezelfde hobby/interesse hebben  [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

ff ontopic > je zegt dat je niet meer kan inloggen vanaf de pc waarvandaan je het de eerste keer had gedaan. Pikt ie je naam + password niet, of krijg je helemaal geen connectie?

koekjes zijn alleen voor het automatisch inloggen, heb je geen koekje voor ons forum, dan moet je je natuurlijk ff handmatig inloggen.

ligt het aan je cookies of is er meer aan de hand?

Alles is relatief.

No Windows users were injured during creation of this post.

8

volgens mij had ik ook zo iets in het begin.

als je naar nedlinux.nl gaat kun je niet inloggen, maar na op forum gedrukt te hebben wel. waarom, ???????????????

Ik begrijp dat het nieuwe forum steeds dichterbij komt, we moeten dus even wachten.

s.

(gejat/gemod van slashdot.org)

Every OS sucks, but there is a certain range of problems for which *nix sucks twice as fast and ten times more reliably than Windows.