1 Laatst bewerkt door Clarox (12 Dec 2012 10:05:17)

Onderwerp: Onderzoek social media binnen de ICT (enquete van 3min met prijzen!)

Beste ICT'ers,
Mijn naam is Eelco en ik loop stage bij Clarox B.V Momenteel doe ik onderzoek naar het gebruik van social media. Bij deze wil ik u graag uitnodigen voor de onderstaande enquête. Het kost u hooguit 3 minuten, u doet ere een student een enorm plezier mee en u kunt kans maken op een van de prijzen die worden verloot waaronder BOL.com waardebonnen.
Voor het invullen van de enquête zijn 3 voorwaarden:
- Tussen de 18 en 65 jaar oud;
- Beoefend een beroep binnen de ICT;
- Maakt gebruik van social media.

www.eelcovanratingen.nl/enquete  (uitnodiging enquete met daarin de link naar de enquete zelf)

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Eelco
Stagiair Marketing
Clarox B.V

Re: Onderzoek social media binnen de ICT (enquete van 3min met prijzen!)

Wat is je definitie van 'social media'?

"Free and non-free software can co-exist the same way that free people and slaves can co-exist. But that's not a desirable state of affairs." -- RMS

NedLinux!

4

Enthousiast aan de enquete begonnen maar was naar een paar vragen al zo moedeloos dat ik maar weggeklikt heb.
Sorry Eelco.
Geweldige website heb je trouwens....ben echt onder de indruk.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

Heb het ook snel opgegeven. Deze enquete is niet bepaald goed in elkaar gezet en het lijkt mij dat de resultaten van de mensen die wel de enquete geheel invullen totaal onbruikbaar zullen zijn.

"Free and non-free software can co-exist the same way that free people and slaves can co-exist. But that's not a desirable state of affairs." -- RMS

Dat een ITC'er wiskey drinkt wil niet zeggen dat hij sociaal is...............................
Gelukkig voldoe ik aan geen van de 3 voorwaarden.

groet,

Theo