51

Re: Veranderingen Nedlinux-forum... brrrr

Oké Leon, duidelijk.

Marco, onder welke naam wil je hier verder door het leven gaan?

52

Marco, ik heb je bericht al gevonden; wordt aan gewerkt...

53

Bart, sorry voor mn late reactie.
Ik heb een paar dagen niet meer gekeken, dus vandaar.
kon zelf de mail niet meer vinden, maar ik heb afgelopen tijd ook wat emailadressen gedumpt.
meteen de eerste poging inloggen met de nieuwe naam ging gelukkig goed (wist niet meer precies wat ik had aangegeven....)
bedankt!!

Debian Wheezy / Ubuntu 13.04 / win8 / Haiku OS Alpha 4 / Cyanogen(mod) 9.1 / Maemo 5

54

Knepsel schreef:

@peugeot; ik heb dit topic nu 3 keer gelezen en wat ik er van begrijp is dit; je bent sterk tegen iets, en sterk voor iets anders. En je vindt dat dit forum moet veranderen, maar je weet niet hoe. Verder lijkt  het of je leven ervan afhangt. Meer snap ik er echt niet van.

Ik vat het ook niet helemaal: er wordt opgeroepen tot verandering, de moderators geven aan dat dat geen enkel probleem is, mits je er zelf de schouders onder zet en vervolgens wordt er geroepen dat de moderators verandering tegen houden..

Ik heb de indruk dat men graag een bloeiend forum wil zien, maar dan van anderen verwacht dat die daar voor gaan zorgen.

Tja, dat gaat niet werken.

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

55

peugeot schreef:

Er zijn diverse (voorzetten voor) voorstellen geweest..

Tja, een aanzet voor een voorstel: dat is niet genoeg.

Als men wil dat er leuke artikelen komen op het forum: ga je gang en schrijf ze.
Wil men nieuwe moderators: meld je aan als moderator zodat dat kan worden bekeken.
Wil men de website nieuw leven in blazen: Kom met een opzet.

Etc. etc.

56

Rinse schreef:

Ik vat het ook niet helemaal: er wordt opgeroepen tot verandering, de moderators geven aan dat dat geen enkel probleem is, mits je er zelf de schouders onder zet en vervolgens wordt er geroepen dat de moderators verandering tegen houden..

Daarom ben ik verder klaar met deze discussie.
Niemand heeft gezegd tegen verandering te zijn, maar omdat er blijkbaar niet op de gewenste manier wordt gereageerd, worden onjuiste conclusies als waarheden verkondigd...

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk

57

Dit is een open forum waar iedereen kosteloos zijn bijdrage aan kan leveren. Als anderen daar een prijskaartje aan willen hangen is dat geheel voor hun eigen rekening .

58

Peugeot/mrLeeJohn, je bent, door je enorme kennis van zaken, samen met mensen als Pascal, Danieldk en Rinse, altijd een van de meest gerespecteerde leden van dit forum geweest, maar wat je nu probeert te zeggen ontgaat me echt volledig. En geloof me; ik doe m'n best je te begrijpen en heb je hoog zitten....