1

Onderwerp: SuperTuxKart

Een spel wat bij ons thuis regelmatig wordt gespeeld is SuperTuxKart. In OpenSuSE 11.4 is weer een nieuwere versie gekomen met meer kart en meer banen, Maar een deel zit op slot. Het slot gaat er af als je uitdagingen wint. Nu spellen voor mijn kinderen dit spel en en die zijn al blij dat ze de finish halen. Is er een andere manier om dat slotje er af te halen?

Een nieuwe kart is van Geeko (SuSE logo) is dit allen in OpenSuSE of ook in andere distros

Heb voornamelijk OpenSuSE 13.2 maak af en toe een uitstapje naar naar ander distro's ter lering en vermaak. Dan nog maar wat levens motto's;
                Geen geklaag morgen is het weer vandaag.
                Leer elke dag iets nieuws.
                Zonder luiheid geen vooruitgang.

2

Re: SuperTuxKart

Het meest voor de hand liggend is als jij even die uitdagingen voor ze doet wink

"As a NedLinux discussion grows longer, the probability of a flamewar involving alcohol, photography, or Apple approaches 1." - danieldk

3 Laatst bewerkt door Duckman (30 Oct 2011 13:51:51)

Pamela schreef:

Het meest voor de hand liggend is als jij even die uitdagingen voor ze doet wink

Ja weet ik. Maar daar voor speel ik te weinig, ben ook niet echt heel goed. En staat SuperTuxKart op meerdere PC die eens per jaar een upgrade/nieuwe installatie krijgen. En ze willen zo graag met GNU racen wink

Heb voornamelijk OpenSuSE 13.2 maak af en toe een uitstapje naar naar ander distro's ter lering en vermaak. Dan nog maar wat levens motto's;

4

Er is ergens waarschijnlijk een challenges.xml bestand, met regels als in : <mychallenge solved="false" />
En daar bij allen solved="true" zetten denk ik.

To understand the heart and mind of a person, look not at what he has already achieved, but at what he aspires to do.

5

wink
Yep
pad is /home/"eigennaam"/.config/supertuxkart/challenges.xml

PS GNU is gaaf

6

Hij doet het nu maar nu een meer soort van andere vraag.. tongue
Ik wil mijn saves, mods en andere zooi overhevelen van windows naar mijn ubuntu minecraft =X

We are the leading the world in providing best Testking 642-996 gre and Testking 70-463 braindumps prep solutions. Our incredible offers for bentley.edu