126

Re: Toegang geweigerd Externe HD.

Masy wil je een krat bier hebben? Ik heb de rechten omgezet via MC, opnieuw opgestart en kan ik als Pi gebruiker mapjes maken en ze openen, en ze verwijderen het werkt nu prima. Klopt het dat het lampje blijft van de hdd blijft knipperen als ik de Raspberry en ik niks doen ?

Goh heej.... hulp uit een onverwachte hoek.... de MidnightCommander. Die gebruik ik nog wel eens kort.

Super dat het opgelost is. Via een chown/chmod is het opgelost. Dank Masy!

Doe mij maar een rode wijn of een goede malt whisky wink

128

De Midnightcommander was de oplossing waar ik al weken naar opzoek was, en achteraf denk hoe kort bij is een oplossing op alleen je rechten op een simpele manier om te zetten. Ik heb het via chown gedaan. Een fles rode wijn is wel lekker om de trees weg te drinken.

MC is een handige tool. Alleen dacht ik dat deze niet meer ontwikkeld wordt. Daarom maak ik er minder gebruik van en reclame voor.

130 Laatst bewerkt door 5Tgff##2699Jbv!!rrOn (01 Jun 2015 16:52:24)

Kijk eens.... 3 a 4 weken rondstruinen op internet, niks nakka nada... en in 1 a anderhalve dag op Nedlinux en kijk eens waar je nu staat. Cool!

131

Precies ja, was ook wel aan het ergere hoor dat het met een simpele handeling opgelost is. Maar ik iedereen reuze bedankt.