1

Onderwerp: KPN webmail onthoudt gebruikersnaam etc. niet meer

Mijn minilaptop draait prima op/met Linux. Via de browser Mozilla Firefox roep ik diverse programma's op met gebruikersnamen etc. Tot voor kort werd alles prima onthouden. Momenteel krijg ik het niet voor elkaar dat 'KPN webmail' de gebruikersnaam die hij tot voor kort wel onthield, nu opeens niet meer kan vasthouden.

KPN geraadpleegd: er was bij hun niets veranderd. Wel werd gevraagd of ik wel rechtstreeks via de website het programma opstartte. Niet helemaal, ik gebruik een starter - en dat doe ik al 'jaren' - en dan moet je altijd het woord firefox voor de adresregel plaatsen. Doe je dat niet, dan kom je niet op de eigenlijke website.

Ik heb firefox enkele malen 'opgefrist' zonder resultaat. Ook installeer ik steeds de updates.
Zou het probleem 'vanzelf' overgaan?

Weet iemand een oplossing?

Re: KPN webmail onthoudt gebruikersnaam etc. niet meer

Als alle andere sites de wachtwoorden wel onthouden en KPN webmail niet, dan ligt het voor de hand dat bij KPN iets veranderd is. Tuurlijk zeggen zij dat ze niets veranderd hebben wink

Firefox verwijderen en opnieuw installeren is ook een optie. Andere manier van de mail benaderen kan ook een oplossing zijn. Of andere browser.

3

Peugeot 2, bedankt voor uw bericht. Firefox lijkt mij een veilige browser. En als de andere sites wel worden onthouden. Misschien lost het probleem zich 'vamzelf' op. Het blijven computers.....

FF is onveiliger dan Chrome.... Helaas

https://tiptopsecurity.com/safest-web-b … son-chart/

ACAB: All computers are broken. https://medium.com/message/everything-i … e5f33a24e1 "I've decided that you need gray hair and hemorrhoids to be a consultant.
The gray hair makes you look distinguished & the hemorrhoids make you look concerned."

Taco schreef:

Peugeot 2, bedankt voor uw bericht. Firefox lijkt mij een veilige browser. En als de andere sites wel worden onthouden. Misschien lost het probleem zich 'vamzelf' op. Het blijven computers.....

Nou, dan doe je niks dus en wacht je af.... prima wink

6

Chrome Summary

Security: Very good
Privacy: I have my doubts
Browserscope score: 16/17

Firefox Summary

Security: Good
Privacy: Very good
Browserscope score: 12/17

Tja.

Groet.

Slackware 64  14.2

@fietser, klopt hangt er precies vanaf wat je belangrijk vind. Voor mij gaat beveiliging hoger op dan privacy  in dit geval. Er zijn de laatste tijd teveel zero day's bekend geraakt met FF die actief gebruikt werden door offensieve beveiligingsbedrijven en overheidsorganen.

ACAB: All computers are broken. https://medium.com/message/everything-i … e5f33a24e1 "I've decided that you need gray hair and hemorrhoids to be a consultant.
The gray hair makes you look distinguished & the hemorrhoids make you look concerned."