51

Re: [pcw] Mededeling aangaande PCW

robert schreef:

Ben nu wel nieuwsgierig om welk draadje het gaat.

Ik eigenlijk ook wel.
Ik kan me niet voorstellen, dat als je hier reclame maakt voor een goed doel, je topic gesloten word.

Computer games don't affect kids.  I mean if computer games had affected us as kids, we would all be running around in a darkened room, munching pills and listen to repetitive music.

52

Ligt het niet aan mij dus dat ik geen idee heb waar het over gaat tongue

To understand the heart and mind of a person, look not at what he has already achieved, but at what he aspires to do.

Welk topic, welk goed doel?

54

Niet stoken MrJ. tongue

To understand the heart and mind of a person, look not at what he has already achieved, but at what he aspires to do.

55 Laatst bewerkt door Roeland (06 Apr 2017 21:24:54)

*graaft zichzelf op*

Ola, nog iemand van vroegah aanwezig hier?

Kleine update aangaande SCN (ja, I know, slotje, ban, etc.)

Inmiddels sinds 2013 op onze vierde locatie. Bestaan meer dan negen jaar. Nog steeds enkel vrijwilligers. Nog steeds primair Linux als OS voor de computer-activiteiten. Nog steeds geen subsidie wink

Inmiddels 1200+ leden, bijna 100 vrijwilligers, 2000 m2 activiteiten plus 3000 m2 buitenruimte. Yay!

Wat linkjes:

http://video.stichting-scn.nl/video/208804679 (toespraak afgelopen maart)

https://www.flickr.com/groups/jeugdwerk/pool (pics!)

Take care,

-Roeland

Leuk te lezen, Roeland!

57

Whow Roeland,

Suscsesvol hoor
Wij zijn maar een heel klein clubje (weet niet maar minder dan 25 deelnemers waarvan de helf redelijk actief)
Geen subsidie (dat wilde ons bestuur beslist niet dus hebben we maar zo gehouden)
Alles vrijwillgers (ja duhhh)
Volgens mij zijn er hier en daar wel lui die af en toe windows gebruiken.
Bescheiden maar mooie ruimte in een oud kantoorgebouw waar veel leuke kleine bedrijfjes zitten.

Aantal deelnemers zou best meer mogen zijn maar ja dan zouden we dan weer niet zomaar kunnen faciliteren.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd