Re: Naamverandering?

5Tgff##2699Jbv!!rrOn schreef:

Vriendelijk edoch dringend verzoek mijn forumnaam te veranderen in 5Tgff##2699Jbv!!rrOn

Bij voorbaat dank!

Hier graag ook, namelijk in: QzZRBNMdJdsCmwx

Ik ben het met 5Tgff##2699Jbv!!rrOn eens. Het racisme dat hier regelmatig geuit wordt wil ik niet mee geassocieerd worden. Idem ditto extreem linkse oproepen of vergoelijking van geweld.

Gedeserteerd. Maar als je interesse hebt om over UNIXy/dev dingen te sparren, ik ben op Mastodon: https://mastodon.social/@danieldk

77

Graag mijn account verwijderen, onzin hier!

78 Laatst bewerkt door MeneerJansen (12 Sep 2017 12:35:18)

QzZRBNMdJdsCmwx schreef:
5Tgff##2699Jbv!!rrOn schreef:

Vriendelijk edoch dringend verzoek mijn forumnaam te veranderen in 5Tgff##2699Jbv!!rrOn

Bij voorbaat dank!

Hier graag ook, namelijk in: QzZRBNMdJdsCmwx

Ik ben het met 5Tgff##2699Jbv!!rrOn eens. Het racisme dat hier regelmatig geuit wordt wil ik niet mee geassocieerd worden. Idem ditto extreem linkse oproepen of vergoelijking van geweld.

Graag mijn account verwijderen, onzin hier!

Mag ik aannemen dat deze berichten te maken hebben met het topic "Hoe voelt het om te worden weggestuurd? Bye Bye white pride"? Ik volg dat topic niet omdat het me te politiek leek (ik kom hier voor Linux tips enzo, ik heb me eens te vaak laten verleiden in forums tot dat soort discussies). Ik hoop dat dit het prettige en inhoudelijke forum blijft dat het altijd is geweest. smile

Als je voor een verdieping niet de diepte in moet, maar de hoogte, waarom heet het dan ....

79

Ja ik kan beiden geen ongelijk geven.
Teleurstellend dat wel.
Zo blijven van de weinige serieuse spar-partners niet meer veel over.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

80

pascal schreef:

Ja ik kan beiden geen ongelijk geven.
Teleurstellend dat wel.
Zo blijven van de weinige serieuse spar-partners niet meer veel over.

Je lokt het zelf uit pascal dat er weinig "spar-partners" overblijft. Net als de overigen hier die er evengoed schuld aan hebben. Het Linux gehalte is hier soms echt ver te zoeken daar we liever gaan zeiken over politieke zaken die niks te doen hebben met Linux of door emmeren over een naamswijziging op een forum wat geen enkel raakvlak met Linux heeft behalve dat het op een Linux forum gebeurd en ga zo maar door. Ik zie hier discussies voorbij komen die op andere respectabele forums niet eens getolereerd worden.

Als we dan toch bezig zijn met naamsveranderingen dan zou ik graag willen zien dat de naam van de forum zou veranderen van Nedlinux forum naar Gezeik en Gezeur forum....

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

81

Algemene discussie is altijd een onderdeel geweest waarin je over andere onderwerpen dan per se linux kunt discussieren.
Dat er weinig over Linux meer langs komt klopt, net als vele andere linux-fora is dit forum op dat gebied doodgebloed, enkel wat vaste leden posten hier nog.

Bij de discussie waar het hier om gaat is het volgens mij vooral het feit dat bepaalde vaste leden een bepaald gedachtengoed aanhangt reden geweest om niet meer met dit forum geassocieerd te willen worden dan de geplaatste reacties zelf. Reacties zijn weg te halen, als iets over de schreef gaat kan dat gemeld worden en dan volgt daar actie op.
In feite kunnen we de gewraakte discussie in zijn geheel verwijderen, maar dat zal niets veranderen, omdat het geplaatste gedachtengoed geassocieerd blijft aan de schrijvers ervan en degenen die daar aanstoot aan nemen dat zullen blijven onthouden bij elke volgende thread op het forum.

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

82

nomko schreef:

Je lokt het zelf uit pascal dat er weinig "spar-partners" overblijft. Net als de overigen hier die er evengoed schuld aan hebben. Het Linux gehalte is hier soms echt ver te zoeken daar we liever gaan zeiken over politieke zaken die niks te doen hebben met Linux

Nomko,
Net als Daniel ben ik vanaf het begin aanwezig op dit forum.
Linux was 15+ jaar geleden nog niet echt gemeengoed en er werden hier toen heel veel vragen gesteld.
Echt Linux technisch inhoudelijke vragen.
In die tijd was het bv vaak bittere noodzaak om een kernel opnieuw te compileren om de boel werkend te krijgen
en was het vrij normaal dat je wat moeite moest toen in configuratie bestandjes om de boel werkend te krijgen.
In die tijd heb ik heel erg veel mensen geholpen en vragen beantwoord.
Tegenwoordig worden vragen op het forum geplempt en verwacht men direct een antwoord.
Zulke posters zijn boos als je aangeeft dat voor zulk een service normaliter betaald moet worden en dat wij dit louter doen uit interesse.
Op die manier hebben zo'n beetje alle techies zich terug getrokken en blijven de klikklakklaar interface helden over.
Dat is de long term reden waarom dit forum weinig tot geen aktiviteit meer kent.
Ik heb inmiddels zo'n 28 jaar UNIX ervaring dus was ik er ook al vrij snel bij toen Linux zijn opmars maakte.
Mensen als Daniel en Bart hoorden ook tot de vroege adopters.
Voor ons is Linux al lang niet bijzonder meer, dus tenzij iemand een serieuze vraag steld hebben wij er niet zo veel meer aan toe te voegen.

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd