1

Onderwerp: #nedlinux goes Berlin

Het heeft lang geduurd maar eindelijk na jaren discussie en een goede voorbereiding,
hebben wij (Tijn, Caspar, Stefan en ik) de stoute schoenen aangetrokken en zijn een paar dagen naar Berlijn getrokken.
Formeel natuurlijk om onze al even zou oud gediende Nedlinux deelnemer Torsten in zijn tegenwoordige (al zo'n 10 jaar hoor) habitat te bezoeken.
Hiertoe hadden we een appartementje direct naast het beroemde Mauerpark gehuurd en zijn met de ICE die kant uit gereist.
Het spreekt van zelf dat deze 'werk'vakantie al op de eerste dag moest beginnen dus hebben wij in de trein een kleine whiskey proeverij georganiseerd (dit leverde uiteraard wat verbaasde blikken bij de condictrice op)

Daar ik zelf redelijk bekend ben in Berlijn heb ik ons team e.e.a. van de stad laten zien waarbij ik de toeristische crap zorgvuldig vermeden heb.
Een aantal malen hebben we samen met Torsten onder het genot van een hapje en een drankje weer eens bijgepraat.

Ja het is stil op het forum maar de echte NedLinux spirit is er nog steeds !

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

Re: #nedlinux goes Berlin

Leuk om te horen dat het contact na al die jaren nog zo goed is. smile

Als je voor een verdieping niet de diepte in moet, maar de hoogte, waarom heet het dan ....