Onderwerp: Zijn een paar oudgedienden echt weg?

Naar aanleiding van een controversieel topic merkte ik dat een stuk of twee oudgedienden hun gebruikersnaam veranderd hadden. Ik zie geen posts meer van ze langs komen. Zijn ze weg hier? Ik waardeerde hun reacties namelijk altijd zeer de afgelopen 10 (!) jaar.

Als je voor een verdieping niet de diepte in moet, maar de hoogte, waarom heet het dan ....

2

Re: Zijn een paar oudgedienden echt weg?

Je kunt ze persoonlijk benaderen met die vraag...

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

3 Laatst bewerkt door MeneerJansen (14 Oct 2017 15:07:56)

Rinse schreef:

Hun gebruikersnaam is zo raar geworden (iets in de trend van "dsgghrgtbg#5e55") dat ik niet zo snel zou weten hoe dat moet nu. Ik bedoel onder andere gebruiker "/dev/random", je weet wel: de doctor die nog niet zo lang geleden gepromoveerd is (in computer taal kunde). In zijn onderschrift stond vroeger dat hij Apple liefhebber is.

Als je voor een verdieping niet de diepte in moet, maar de hoogte, waarom heet het dan ....

4

MeneerJansen schreef:
Rinse schreef:

Hun gebruikersnaam is zo raar geworden (iets in de trend van "dsgghrgtbg#5e55") dat ik niet zo snel zou weten hoe dat moet nu. Ik bedoel onder andere gebruiker "/dev/random", je weet wel: de doctor die nog niet zo lang geleden gepromoveerd is (in computer taal kunde). In zijn onderschrift stond vroeger dat hij Apple liefhebber is.

Ongeacht de gebruikersnaam zou je moeten kunnen contacteren via hun profiel..

Ik heb beide mannen een mail gestuurd om ze te bedanken voor hun bijdragen al die jaren en het feit dat ik veel van ze geleerd heb. En mijn wens uitgesproken dat ze ooit weer actief worden alhier.

6

MeneerJansen,

Zo zijn er nog wel een paar meer die hier (naar mijn idee) niet meer komen/verschijnen, waarbij zelfs een moderator (kwalijke zaak???). Moeten we ze allemaal ineens een dank-je-wel mail sturen en vragen of ze weer terug komen? Mijn mening is dat het aan ieders individu is om te bepalen of hij/zij hier wel/niet wil komen.

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

nomko schreef:

Moeten we ze allemaal ineens een dank-je-wel mail sturen en vragen of ze weer terug komen?

Neen. Maar deze twee hebben de meeste posts op hun naam staan en naar mijn mening ook de meeste kennis. Ze hebben mij vaak genoeg uit de brand geholpen.

8

nomko schreef:

MeneerJansen Moeten we ze allemaal ineens een dank-je-wel mail sturen en vragen of ze weer terug komen?

Nee die 2 zijn oud en wijs genoeg voor hun beslissing.
Al vind ik weggaan met zoiets als "@#$%^&*()_+ niet leuk.
Die leden verdienen best wel een groot dankjewel voor alle hulp die ze hebben gegeven.
Hun menigen zullen gemist worden.

Een mens gaat verder op zijn pad.
Misschien een nieuwe nick name schoone lei wie weet.

We gaan verder en iedereen het beste maar weer.

Groet.

Slackware 64  14.2

9

Ze zullen hun redenen hebben gehad.

Ik ben nu alleen benieuwd geworden wie er weg zijn gegaan.

Pit

(ik was het niet iig)

Ubuntu server op de server.
1 Ubuntu op desktop 1 Mint op desktop
1 AntiX desktop
1 MAC op pc

11

Pitmaster schreef:

Ik ben nu alleen benieuwd geworden wie er weg zijn gegaan.

Pit

(ik was het niet iig)

Een automerk en een systeembestand...

Automerk is er nog, al is de laatste post van 2014, was toen een jaar lid

13

Dan zijn er kennelijk meer automerken