1

Onderwerp: Gele Hesjes.

Ik was even nieuwsgierig of dat hier ook leeft.

Ik was afgelopen zaterdag bij de stopera, en ben er zaterdag weer bij.

( Verzamelen voor het centraal zonder geel hesje. Om 1 uur hesje aan en naar de Dam lopen )

Komen we nou eindelijk eens in opstand tegen de regering en de banken ?

Computer games don't affect kids.  I mean if computer games had affected us as kids, we would all be running around in a darkened room, munching pills and listen to repetitive music.

2 Laatst bewerkt door nomko (13 Dec 2018 09:30:45)

Re: Gele Hesjes.

Stelletje achterlijke schreeuwlelijkerds, aandachtstrekkers, veel roepen weinig zeggen. Daar kan je dat soort lui onder scharen.

En in opstand komen tegen de regering? Hou op met die onzin!!! Want zodra er weer verkiezingen zijn zie je diezelfde brulapen weer braaf netjes stemmen op dezelfde politieke partijen waartegen ze lopen te ageren. Ze hebben geen vertrouwen in de politiek, Rutte moet oprotten, bla bla bla bla bla bla bla....... Denken ze echt dat het ineens stukken beter wordt als Rutte oprot? Zulke lui moeten zelf es een keer een paar weekjes premier zijn van Nederland, dan komen ze er wel achter wat het werk van een premier inhoudt. Maar nee... daar voelen ze zich weer te goed voor en nee.... wij de politiek in? Nee joh, dan worden we net als Rutte. Nee, weg met de politiek! Weg met Rutte! Dat is vele malen beter!

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

3

Sta ik rustig en veilig langs de A2 mijn wiel te wisselen,
Krijg ik ineens assistentie van een peloton ME lui

Pascal's Blobfree Homepage
Een dag geen NedLinux is een dag niet geleefd

4

Gps schreef:

( Verzamelen voor het centraal zonder geel hesje. Om 1 uur hesje aan en naar de Dam lopen )

Probleem is dat de Gele Hesjes geen gezamenlijk punt hebben. Iedereen heeft een andere mening om tegen iets te zijn.
Ze zijn boos op *iets*.

IF not THEN toch

5

nomko schreef:

Stelletje achterlijke schreeuwlelijkerds, aandachtstrekkers, veel roepen weinig zeggen. Daar kan je dat soort lui onder scharen.

En in opstand komen tegen de regering? Hou op met die onzin!!! Want zodra er weer verkiezingen zijn zie je diezelfde brulapen weer braaf netjes stemmen op dezelfde politieke partijen waartegen ze lopen te ageren. Ze hebben geen vertrouwen in de politiek, Rutte moet oprotten, bla bla bla bla bla bla bla....... Denken ze echt dat het ineens stukken beter wordt als Rutte oprot? Zulke lui moeten zelf es een keer een paar weekjes premier zijn van Nederland, dan komen ze er wel achter wat het werk van een premier inhoudt. Maar nee... daar voelen ze zich weer te goed voor en nee.... wij de politiek in? Nee joh, dan worden we net als Rutte. Nee, weg met de politiek! Weg met Rutte! Dat is vele malen beter!

De groep is vrij divers, maar helaas zitten er inderdaad nog wel wat domme mensen bij, die er van overtuigd zijn dat als we Wilders of Baudet stemmen alles goed komt. ( of groen links )

Ik persoonlijk heb al eens Winders gestemd, maar verbaas me er over dat veel mensen dit als een oplossing zien.

Dat ik o.a. Wilders gestemd heb , heeft er alles mee te maken dat een gedeelte van dit land liever sterft als toegeeft, dat er iets niet helemaal goed gegaan is met de immigratie.

Mijn gele hesje is echter niet tegen de buitenlanders. Wel tegen oa Rutte die compleet schijt heeft aan wat wij willen.

Referendum afgeschaft, en de paar keer dat we mochten stemmen, kregen we een inleg velletje, een naamsverandering van het verdrag, en de redenatie dat de mensen die niet stemde voor waren. 

Ik denk dat we er op dit forum wel over eens zijn Dat Rutte niet voor ons bezig is. En inmiddels mag ik niet meer kritisch zijn over immigratie. ( marrakech pact )

Computer games don't affect kids.  I mean if computer games had affected us as kids, we would all be running around in a darkened room, munching pills and listen to repetitive music.

6

Joris schreef:
Gps schreef:

Probleem is dat de Gele Hesjes geen gezamenlijk punt hebben. Iedereen heeft een andere mening om tegen iets te zijn.
Ze zijn boos op *iets*.

De groep die in mijn ogen echt door heeft waar het mis gaat ( de banken en rutte als hun marionet ) is maar klein.

Ook de facebook groep gelehesjes laat vooral helaas veel verdeeldheid zien.

7

pascal schreef:

icon_mrgreen

pascal schreef:

Je had  op je veiligheidshesje moeten zetten : Ik ben niet boos, ik heb gewoon autopech wink

9

Bolle1961 schreef:
pascal schreef:

Je had  op je veiligheidshesje moeten zetten : Ik ben niet boos, ik heb gewoon autopech wink

Het nadeel van het niet bezitten van een televisie is dat je van dat soort zaken niet op de hoogte bent.

10

pascal schreef:

Het nadeel van het niet bezitten van een televisie is dat je van dat soort zaken niet op de hoogte bent.

Voordeel is, meer rust aan je hoofd.
Het meeste dat voor 'nieuws' doorgaat kun je beter skippen.

Open Suse 13.2
KDE 4.14.9
Linux 3.16.7-24

11

Zojuist probeerde iemand mij bij de supermarkt een abo op 'De Limburger' aan te smeren.
Zelfs toen ik ehm vertelde dat ik analfabeet ben en ja zelfs toen ik ehm zei dat ik de Telegraaf las bleef hij aandringen.
(Kenlijk kun je aan mij zien dat ik bepaald geen Telegraaf publiek ben).
Nieuws haal ik op mijn eigen manier op... daar heb ik geen televisie voor nodig.
Wat die gele gasten betreft.  ach... wij Nederlanders accepteren uiteindelijk gewoon alles.
Dat zal niet veranderen.... nu ja... iig niet totdat... het wel veranderd.

12

Gps schreef:
Joris schreef:
Gps schreef:

Ze zijn boos op *iets*.

De groep die in mijn ogen echt door heeft waar het mis gaat ( de banken en rutte als hun marionet ) is maar klein.

Ook de facebook groep gelehesjes laat vooral helaas veel verdeeldheid zien.

Dan onderschrijf je toch het probleem? Je zegt nu dat jouw groepje met dit geluid de juiste is, de rest niet. Dat is net wat ze allemaal zeggen. Niet alleen op Facebook, maar ook voor de camera en toen voor het Torentje.

IF not THEN toch

13

We gaan het zien, ik hoop dat het niet doodbloed.

Voorlopig staan er nog voldoende acties ge-plannend. Onder andere 29 dec.

Er zijn geen  verschillende groepen gele hesjes.

De rode draad  is ook,  "wij " zijn niet links of rechts en wij laten ons niet verdelen.
De hoofdlijn is dat we meer echte democratie willen, en niet een regering zoals nu die een eigen agenda heeft, die er niet voor ons is

De eerste keer dat ik hoorde dat wij als Europeanen, vervangen moesten worden, kon ik dat haast niet geloven. 

Nu echter met dat Marrakech pact en een VN resolutie waar baudet naar vroeg in een debat, kan mijn conclusie alleen maar zijn dat het waar is.

https://eventnl.wordpress.com/2017/07/0 … juli-2017/

14

Gps schreef:

We gaan het zien, ik hoop dat het niet doodbloed.

Voorlopig staan er nog voldoende acties ge-plannend. Onder andere 29 dec.

Er zijn geen  verschillende groepen gele hesjes.

De rode draad  is ook,  "wij " zijn niet links of rechts en wij laten ons niet verdelen.
De hoofdlijn is dat we meer echte democratie willen, en niet een regering zoals nu die een eigen agenda heeft, die er niet voor ons is

De eerste keer dat ik hoorde dat wij als Europeanen, vervangen moesten worden, kon ik dat haast niet geloven. 

Nu echter met dat Marrakech pact en een VN resolutie waar baudet naar vroeg in een debat, kan mijn conclusie alleen maar zijn dat het waar is.

https://eventnl.wordpress.com/2017/07/0 … juli-2017/

De Engelsen hebben daar een mooi woord voor: Fear Mongering..

Dat doet het deze eeuw erg goed. In de VS zijn sommigen daar al miljoenair mee geworden...

Help mee om KDE 5 in het Nederlands te vertalen!!

15

Bij Fear Mongering, denk ik eerder aan de EU, hoe die  door ontzettend stoer te zijn richting het verenigd koninkrijk de andere landen bang probeert te maken zodat ze in de EU blijven..

Ik ben gaan googlen, na aanleiding van die vraag van baudet, of de minister bekend was met die VN resolutie,.en die VN resolutie bestaat echt.

Ik ben meestal wel bereid om te luisteren, je mag mij er van proberen te overtuigen dat het onzin is, en uitleggen waarom die resolutie dan bestaat. 

En waarom er in dat Marrakech pact staat, dat je positief over immigratie moet spreken.
De Eu gaat de pers dus vertellen wat ze moeten schrijven ?

Het moet niet gekker worden.

De ministers mogen liegen, maar willen wel iets aan fake news doen, ik stel voor dat ze bij zich zelf beginnen. smile

16

Gps schreef:

Bij Fear Mongering, denk ik eerder aan de EU, hoe die  door ontzettend stoer te zijn richting het verenigd koninkrijk de andere landen bang probeert te maken zodat ze in de EU blijven..

Ik ben gaan googlen, na aanleiding van die vraag van baudet, of de minister bekend was met die VN resolutie,.en die VN resolutie bestaat echt.

Ik ben meestal wel bereid om te luisteren, je mag mij er van proberen te overtuigen dat het onzin is, en uitleggen waarom die resolutie dan bestaat. 

En waarom er in dat Marrakech pact staat, dat je positief over immigratie moet spreken.

De ministers mogen liegen, maar willen wel iets aan fake news doen, ik stel voor dat ze bij zich zelf beginnen. smile

Als samenzweringstheorieen de bodem zijn voor de gele hesjes, zal het snel verdwijnen.

IF not THEN toch

17

Joris schreef:
Gps schreef:

Als samenzweringstheorieen de bodem zijn voor de gele hesjes, zal het snel verdwijnen.

Er zijn dan ook complottheorieën die stellen dat dit soort samenzweringstheorieën bedacht zijn om de protestbeweging in discrediet te brengen.

18

Gps schreef:

Mja, zo stoer zijn we niet richting de Brexit.
Daarnaast is Fear Mongering uiteraard niet aan een monopolie onderhevig.