1 Laatst bewerkt door nomko (14 Mar 2019 19:27:34)

Onderwerp: IP Camera

Hallo iedereen,

Ik zoek een goede niet te dure IP camera voor binnen. Mijn enige eis is dat ik ook via een Android app op afstand (bv. werk) melding krijg van beweging en dat ik dan een livestream kan zien om mijn huis te controleren. Anders toegang via een webbrowser om de stream live te bekijken.  Welke merk/type raden jullie mij aan en wat zijn zo'n beetje de voors en tegens van een IP camera?

Bedankt!

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

Persoonlijke Linux Mint site

2

Re: IP Camera

Waarom koop je geen logitech C270? Met motion detecteer je beweging en ben je voor 3 tientjes klaar.

3

bart schreef:

Waarom koop je geen logitech C270? Met motion detecteer je beweging en ben je voor 3 tientjes klaar.

Nee niet wat ik zoek:

Max. resolutie: 720p/30fps => te lage resolutie naar huidge maatstaven.
Universele clip voor laptops, lcd-schermen of monitors => Ik vraag niet om een webcammetje voor op een scherm of laptop....
Android™ v 5.0 of hoger => Android 5.0??????? lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Mijn laptop:
MSI GE70-2PE*Quad core Intel Core i7-4710HQ*Kingston 16 GB RAM*Intel 4th Gen. Integr. GPU/NVidia GeForce GTX860M*Qualcomm Atheros Killer E2200/Intel Wireless 3160

4

Iemand anders een idee?

Mijn laptop:

nomko schreef:
bart schreef:

Max. resolutie: 720p/30fps => te lage resolutie naar huidge maatstaven.

Niks mis met die resolutie, kan je ook nog fatsoenlijk via mobiel internet kijken op je telefoon