Onderwerp: .NET in Gnome?

check this out!

Wat denken jullie hiervan?

ps: Rene of Marc...Nieuws zoals dit zou ik liever op nedlinux.nl posten ipv op het forum, kan dat nu al of moeten we daarvoor wachten op de nieuwe site?

Alles is relatief.

No Windows users were injured during creation of this post.

2

Re: .NET in Gnome?

Marc, ik wacht dara liever mee tot de nieuwe site. Ik heb het nu te druk met andere dingen eigenlijk (waaronder dus nieuwe site maken).

Wat ik ervan denk: tja niet mijn idee, maar ik zla hem niet tegenhouden. .Net techniek is een open standaard dus ik heb er geen problemen mee verder, al zal ik het niet gaan gebruiken denk ik...

website: http://www.nedlinux.nl/~rene/
operating system: Debian GNU/Linux, Gentoo GNU/Linux
software: GNOME, Emacs, Bash, Mozilla, LaTeX

((lambda (x) (x x)) (lambda (x) (x x)))

3

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
en riep de open source community op om eens over de slechte gevoelens jegens Microsoft heen te stappen.
<HR></BLOCKQUOTE>

* zucht *
Denken ze nu echt dat we geen reden hebben om een hekel aan dat bedrijf te hebben ?
MS beledigt linux en gpl en dan zegt gnome dat.
kots kots

4

En niet alleen de OpenSource community heeft slechte gevoelens jegens Microsoft.... De halve wereld denkt er zo over als de OSCOM, echter durven ze de stap naar Linux nog niet te maken (ze wachten op RedHat XP of SuSe XP ofzoiets, denkik..)

Si hoc adfixum in obice legere potes, et liberaliter educatus et nimis propinquus ades
(If you can read this bumper sticker, you are both very well educated and much too close)

5

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Origineel geplaatst door Wizzard:
<STRONG>ze wachten op RedHat XP of SuSe XP ofzoiets, denkik..)</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Ow maar ik wil best een teletubbie thema maken voor gnome hoor, als dat er nog niet is.

En dan een random blue screen screensaver erbij

Ruud

6

Nouw het word steeds gekker netzoals als die redmond linux heb je die screenies wel is gezien!?!?!

Niet gecertificeerd prutser.