FF Bull

Vragen over en antwoorden op problemen met je desktop
Plaats reactie
pascal
Berichten: 174
Lid geworden op: za jan 18, 2020 9:36 pm

FF Bull

Bericht door pascal »

FireFox komt bij het opstarten zo nu en dan met een mededeling onderaan het scherm.
Heb ik niet om gevraagd, zit ik niet op te wachten. Hoe krijg ik dat weg ?
Vivo ergo onus
pascal
Berichten: 174
Lid geworden op: za jan 18, 2020 9:36 pm

Re: FF Bull

Bericht door pascal »

Gevonden,
Instellingen Snippets uitzetten.
Vanwaar toch dit soort opdringerige onzin... we zitten toch niet bij Google !
Vivo ergo onus
iswrong
Berichten: 104
Lid geworden op: ma feb 10, 2020 9:16 am

Re: FF Bull

Bericht door iswrong »

Ja, Pascal, dan moet je maar meer doneren. De mensen bij Mozilla moeten ook hun brood verdienen ;).

Of ik ben snippet-blind, of ik heb ze nog niet gehad.
pascal
Berichten: 174
Lid geworden op: za jan 18, 2020 9:36 pm

Re: FF Bull

Bericht door pascal »

In fact ik donneer regelmatig (ik meen me te herinneren dat dit onderwero als eens vaker ter sprake is gekomen)
Zo heb ik recent nog gedoneerd aan Dit project hetgeen later dan weer resulteerde in de aanschaf van een paar exemplaren van The real thing paarmaal een openBSD en Linux CD gekocht terwijl ik het net zo gemakkelijk kan downloaden.
Ook doneer ik regelmatig aan mij welgezinde vloggers van diverse allooi varierent van louter interesse, het vrije woord, of gewoon aansprekend initiatief, Heb ik tijdens de corona lock koffie gehaald bij de kroeg aan de overkant van de straat, mijn afhaal avondeten bij mijn stam cafe/herberg
Verder zal ik zelden een straatmuziekant voorbij lopen zonder wat in zijn hoed of gitaar koffer te mikken.
Tot mijn schaamte moet ik wel toegeven dat de katholieke kerk het niet van mij moet hebben, dus ik vrees dat alle bovenstaande aflaten mij toch geen betere onderhandelings positie aan de hemelpoort zullen bieden.
Vivo ergo onus
Plaats reactie