Cam wifi linux??

Vragen over en antwoorden op problemen met je desktop
Plaats reactie
carbon
Berichten: 10
Lid geworden op: ma apr 20, 2020 10:48 am

Cam wifi linux??

Bericht door carbon »

Hallo beste allemaal,

Ik heb een bodycam met alleen wifi verbinding.
Wifi heb ik op de computer, maar nu een programma die die wifi kan verbinden zodat ik beeld heb.
Je zou tegenwoordig verwachten, wifi aan, en er springt gelijk een programma aan in beeld (of is linux zo hopeloos achterhaalt)?

Ik heb van alles geprobeerd aan programma.s via synaptic, niets met verbinding wifi.

Op internet ook aan het zoeken geweest, veel programma's met tar.gz en daar heb je niets aan (nog hopelozer ouderwets met die programmeer taal).

Wat moet ik nu doen, linux in de vuilcontainer gooien?

Er zal toch wel een programma zijn die die wifi uit de lucht plukt en daar een bruikbaar beeld van kan maken?

Ik draai antix19 Debian Buster.

Vr, gr, Carbon.
carbon
Berichten: 10
Lid geworden op: ma apr 20, 2020 10:48 am

Re: Cam wifi linux??

Bericht door carbon »

1000 en 2 programmas verder...

En ben geen steek opgeschoten, alles is half of werkt niet of zijn programmas uit het jaar 84.
Wat een hopeloze ouderwetse achterstallige shit bende die linuX, je kunt er niets mee!
Ook Ubuntu geprobeerd, veel programmatjes maar allemaal onzin programmas.

Simpel printen is zelfs moeilijk gedoe en werkt niet..

Linux is er alleen om te internetten?? internetten kan ik overal daar heb je linuX niet voor nodig!

Mensen formatteer uw Linux en ga iets nuttigs doen met uw leven..
carbon
Berichten: 10
Lid geworden op: ma apr 20, 2020 10:48 am

Re: Cam wifi linux??

Bericht door carbon »

Ok ik wil Raspberry pi, daar wil ik een linux opzetten, dat op zich is wel te doen, maar de beperking is dat niet alle jawel 1500 linux besturingen copy to ram hebben. Dat moet ik om raspberry werkende te krijgen.

Dan komt het leuke ik wil nog steeds wifi, wat moet werken zonder problemen en zonder poorten en ip adressen in te moeten voeren (jaren 80 idee), zonder problemen iets werkende te krijgen is nagenoeg niet mogelijk bij Linux.

Dan de programmas die ik nodig heb, moeten werken op Linux probleem probleem en nog meer problemen, ik kan dus niet de programmatuur gebruiken die nodig is.

Wat wil ik: gewoon een linux met WERKENDE WIFI en een beetje normale programmas en het liefst met touch screen WAT??? ja touch screen, ja de hele wereld werkt daarmee.

Ik loop helemaal vast aan alle kanten, en ja ik heb vele distro,s geprobeerd!! Geen 1 werkt goed met alles.


Linux leuk we gaan 1500 verschillende besturingsprogramma´s maken, besturingen zonder aandacht te besteden aan programma,s die daar op werken.

Linux jammer voor jullie maar ik ga terug naar Windhoos.

AUB ga jezelf achter de oren krabben en draai het roer om !!!!!!!!!!!!!!!

Oja waarom geen linux besturing op de phone, phone,s bestaan al vanaf de jaren 80, 41 jaar verder en waar is linux ?
pascal
Berichten: 174
Lid geworden op: za jan 18, 2020 9:36 pm

Re: Cam wifi linux??

Bericht door pascal »

Ik begrijp geen snars van je verhaal, maar vooral jij begrijpt geen snars van Linux, anders zou je het al lang zelf geregeld hebben.
Bij mij werkt Linux op een RPI met touchscreen overigens prima en een vriendin die totaal computer n00b is had het ook in notime werkend.
Kwestie van even moeite doen.
Vivo ergo onus
Plaats reactie